abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:08:32 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608455
🗿
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206608467
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef Molo het volgende: [..] Ik ga er over paar weken werken dus zal er wel vaker gaan komen dan mevrouw :T
^O^ Dan lekker naar Kimmade En echt ouderwets Saigon O+

Mijne heeft geen gat hoor :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:11:10 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608488
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
^O^ Dan lekker naar Kimmade En echt ouderwets Saigon O+

Mijne heeft geen gat hoor :{w
Alles proberen dit dat *O*
pi_206608494
Ik heb zelfs nog een dekbedovertrek dat ik in het vorige huis gebruikte, ruim 25 jaar oud dus.
En als je een linkje hebt in dm @Barreltje graag!
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:14:32 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206608524
Ik heb 2 gloednieuwe dekbed overtrekken, altijd katoen. Maar die nieuwe duren altijd een tijdje voor ze net zo lekker liggen als de oude. ;(
pi_206608534
Ehm ja naast die zes heb ik er ook nog wel een paar, maar deze zes zijn fijner dus die gebruik ik eigenlijk niet echt meer :') wel ook twee in 220x240 en mijn dekbedden zijn 200x200, maar met ex sliepen we dan allebei onder eigen deken maar dan daar overheen wel nog zo'n groot overtrek want gezelliger ofzo :') geen kou bij 'oversteken'. Dus die wegdoen vind ik ook zonde.

En die zes zijn eigenlijk drie keer een setje van twee want dat staat mooier als ik ooit weer een partner krijg en dus twee dekens op bed. Ofzo. Verder ben ik geen hoarder, hoor. Echt niet. :+

Om de een of andere reden vind ik fijne dekbedovertrekken ook heel fijn, ofzo, en vind ik dat dus leuk om te kopen, blijkbaar.. ondanks dat ik zelfs met alleen die twee hele fijne alleen al prima uit kom met wat ik echt nodig heb :+
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:16:04 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ehm ja naast die zes heb ik er ook nog wel een paar, maar deze zes zijn fijner dus die gebruik ik eigenlijk niet echt meer :') wel ook twee in 220x240 en mijn dekbedden zijn 200x200, maar met ex sliepen we dan allebei onder eigen deken maar dan daar overheen wel nog zo'n groot overtrek want gezelliger ofzo :') geen kou bij 'oversteken'. Dus die wegdoen vind ik ook zonde.

En die zes zijn eigenlijk drie keer een setje van twee want dat staat mooier als ik ooit weer een partner krijg en dus twee dekens op bed. Ofzo. Verder ben ik geen hoarder, hoor. Echt niet. :+
Aparte dekbeddenkast ook? :D
pi_206608579
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Aparte dekbeddenkast ook? :D
Haha dat niet. Wel een plank en een la in de kast in m'n slaapkamer voor die zes en een la in een kast in de kattenkamer voor de rest :+
pi_206608613
Omg.

Wij hebben de hele winter de flanel en de hele zomer de bamboe.
Er ligt nog ergens wel wat katoen, maar dat raakt niemand meer aan sinds die andere twee binnen zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206608683
Even heel wat anders. Een gekleurde stenen slak met led-ogen op zonne-energie, dat is precies wat nu mist in mijn tuin, toch? Voor maar ¤2,49!

Ik geloof dat ik de sale pagina moet verlaten en moet gaan slapen _O-
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:31:02 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206608699
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Even heel wat anders. Een gekleurde stenen slak met led-ogen op zonne-energie, dat is precies wat nu mist in mijn tuin, toch? Voor maar ¤2,49!

Ik geloof dat ik de sale pagina moet verlaten en moet gaan slapen _O-
Klinkt als iets voor halloween 😅
pi_206608811
Stuk of zes dekbedovertrekken hier. Die dan qua kleurstelling weer (min of meer) matchen met mijn pyjama’s _O- En uiteraard vier stuks passende basiskleur hoeslaken :7
Alles wordt doorgewisseld en eigenlijk wil ik van alles nog meer :@

Komend weekend een nachtje weg, leukste dekbed plus pyjama combo ligt al klaar *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206608820
Voor de goede orde: al het beddengoed en pyjama’s vullen een dekenkist.
Behalve het beddengoed van mijn logeerbed. Dat past op een half kastplankje.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 november 2022 @ 23:25:47 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206609178
Een dekbed en pyjama combi, dat kan ook echt alleen jij verzinnen _O-
  Moderator dinsdag 8 november 2022 @ 23:27:18 #15
45833 crew  Fogel
pi_206609191
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 23:25 schreef Molo het volgende:
Huidkleurig dekbed? O-)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  dinsdag 8 november 2022 @ 23:34:20 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206609239
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 23:27 schreef Fogel het volgende:

[..]
Huidkleurig dekbed? O-)
In je Dahmer suit O+
pi_206609259
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 23:25 schreef Molo het volgende:
B-)
  Moderator dinsdag 8 november 2022 @ 23:46:17 #18
45833 crew  Fogel
pi_206609306
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]
In je Dahmer suit O+
Ik moet dat nog kijken maar heb al begrepen dat mijn nog niet genoeg stinkt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  dinsdag 8 november 2022 @ 23:47:53 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206609314
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 23:46 schreef Fogel het volgende:

[..]
Ik moet dat nog kijken maar heb al begrepen dat mijn nog niet genoeg stinkt.
Volgens mij teveel gehypet, geen zin meer om te kijken erdoor iig hier

En kende het verhaal al... Via Southpark nota bene _O-
pi_206609936
Ik heb vier dekbedovertrekken maar eentje gebruiken we niet want die past niet bij de muur :7 Maar twee is eigenlijk ook voldoende.

En dan nog drie setjes voor kind en drie of vier voor de logeerbedden. En allerhande babysetjes die ik binnenkort maar eens uit dozen ga trekken.

Voor het geval het graag wilde weten :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206610024
Ik heb er ook wel zes, maar dan wel verdeeld over drie huizen. In Spanje liggen de 2,20 x 2,40. Vroeger had ik er daarvan dan ook altijd eentje hier, want die werd dan hier gewassen en dan weer mee naar Spanje. Maar tegenwoordig zit er in Spanje een wasserette dus mogen de dekbedhoezen in Spanje blijven.

In pied-a-terre en hut-op-de-hei liggen de 2,00 x 2,20 dekens en dus ook hoezen in die maat. Twee katoen (sjieke biologische) en twee katoenflanel. Momenteel hebben beide huizen 1 gladde en 1 flanel liggen, maar ik moet dus binnenkort m'n gladde van de hei naar de pied brengen om dan de flanel mee terug te nemen.

Niet dat de pied er twee nodig heeft, want daar wordt niet veel geslapen, maar op de hei is m'n linnenkast altijd nogal vol dus stuur ik graag zoveel mogelijk dekbedhoezen uit logeren. Ik moet er wel zeker twee op de hei hebben, want was drogen op een natte dag kán wel wel maar dan ben ik er wel - zoals afgelopen zaterdag- de hele dag mee bezig (kachel stoken, dekbed over klein rekje manouvreren, dit dan strategisch rond kachel draaien).

Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206610071
Ha…dekbedhoezen. 😂
Daarover ging het al eens eerder.

Vanaf oktober ongeveer worden de donkergekleurde hoezen bovenop de stapel gelegd. Twee hele oude en twee nieuwere.
Die ouwe misschien eens aan de buurjongetjes geven om tenten te kunnen bouwen.
En de 4 witte en lichte varianten liggen achter in.
Drogen van de 240x220 lappen gaan over het hek van de vide.
Dat strategisch draperen lijkt mij wel een klusje, @sigme
Ook wel gezien, dat mensen de hoezen over deuren draperen. Dan moeten er wel deuren zijn in huis.

Net als de badhanddoeken kleuren worden gewisseld van zomers wit naar donker in de winter.

Afwisseling en ritme <O)
pi_206610079
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2022 07:32 schreef AnneX het volgende:
Ha…dekbedhoezen. 😂
Daarover ging het al eens eerder.

Vanaf oktober ongeveer worden de donkergekleurde hoezen bovenop de stapel gelegd. Twee hele oude en twee nieuwere.
Die ouwe misschien eens aan de buurjongetjes geven om tenten te kunnen bouwen.
En de 4 witte en lichte varianten liggen achter in.
Drogen van de 240x220 lappen gaan over het hek van de vide.
Dat strategisch draperen lijkt mij wel een klusje, @:sigme
Ook wel gezien, dat mensen de hoezen over deuren draperen. Dan moeten er wel deuren zijn in huis.

Net als de badhanddoeken kleuren worden gewisseld van zomers wit naar donker in de winter.

Afwisseling en ritme <O)
Dat draperen is een hele klus :D

Kleuren aanpassen met de seizoenen is ook wel een leuke!
Wij halen in de herfst het grote Perzische kleed binnen, en in de lente gaat dat weer in de opslag. Dat verandert de hele kamer en maakt het knus & gezellig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206610094
@Clubsoda had je serieus nog dozen babykleding meeverhuist?
Veel plezier met uitzoeken.
pi_206610098
Ik las iets over onderarmen en handen bij mannen? Goede onderarmen zijn wel :9 maar de zichtbare adres hoef ik (ook) niet, nee.

Mijn ouders, zusje en vriend waren hier gisteren, dat was heel fijn. O+ Er was taart van een kennis/vriendin die ze voor me gemaakt had en wat cadeautjes van mijn familie.
Papa had ook nog wel wat mooie verhalen over het afscheid maandag. Van die...ontroerende-tranen-in-je-ogen-verhalen.

Toen mijn ouders er net waren kreeg ik wel nog een appje van een vriend. Of ik tijd had. Da's niks voor hem. Had de afgelopen dagen in een groepsapp wel wat berichten gezien van hem waarbij ik het idee kreeg dat er iets aan de hand was, maar weinig "ruimte" gehad om daar op te reageren. Dus nadat mijn familie weg was om half 11 maar op de fiets gestapt

Net iets voor twee thuis, diep geslapen, nu moe. Koffie.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')