quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:06 schreef Molo het volgende: [..] Ik ga er over paar weken werken dus zal er wel vaker gaan komen dan mevrouw
![]()
Alles proberen dit datquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]Dan lekker naar Kimmade En echt ouderwets Saigon
Mijne heeft geen gat hoor
Aparte dekbeddenkast ook?quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ehm ja naast die zes heb ik er ook nog wel een paar, maar deze zes zijn fijner dus die gebruik ik eigenlijk niet echt meerwel ook twee in 220x240 en mijn dekbedden zijn 200x200, maar met ex sliepen we dan allebei onder eigen deken maar dan daar overheen wel nog zo'n groot overtrek want gezelliger ofzo
geen kou bij 'oversteken'. Dus die wegdoen vind ik ook zonde.
En die zes zijn eigenlijk drie keer een setje van twee want dat staat mooier als ik ooit weer een partner krijg en dus twee dekens op bed. Ofzo. Verder ben ik geen hoarder, hoor. Echt niet.
Haha dat niet. Wel een plank en een la in de kast in m'n slaapkamer voor die zes en een la in een kast in de kattenkamer voor de restquote:
Klinkt als iets voor halloween 😅quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Even heel wat anders. Een gekleurde stenen slak met led-ogen op zonne-energie, dat is precies wat nu mist in mijn tuin, toch? Voor maar ¤2,49!
Ik geloof dat ik de sale pagina moet verlaten en moet gaan slapen
Huidkleurig dekbed?quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:25 schreef Molo het volgende:
Een dekbed en pyjama combi, dat kan ook echt alleen jij verzinnen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:25 schreef Molo het volgende:
Een dekbed en pyjama combi, dat kan ook echt alleen jij verzinnen
Ik moet dat nog kijken maar heb al begrepen dat mijn nog niet genoeg stinkt.quote:
Volgens mij teveel gehypet, geen zin meer om te kijken erdoor iig hierquote:Op dinsdag 8 november 2022 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet dat nog kijken maar heb al begrepen dat mijn nog niet genoeg stinkt.
Dat draperen is een hele klusquote:Op woensdag 9 november 2022 07:32 schreef AnneX het volgende:
Ha…dekbedhoezen. 😂
Daarover ging het al eens eerder.
Vanaf oktober ongeveer worden de donkergekleurde hoezen bovenop de stapel gelegd. Twee hele oude en twee nieuwere.
Die ouwe misschien eens aan de buurjongetjes geven om tenten te kunnen bouwen.
En de 4 witte en lichte varianten liggen achter in.
Drogen van de 240x220 lappen gaan over het hek van de vide.
Dat strategisch draperen lijkt mij wel een klusje, @:sigme
Ook wel gezien, dat mensen de hoezen over deuren draperen. Dan moeten er wel deuren zijn in huis.
Net als de badhanddoeken kleuren worden gewisseld van zomers wit naar donker in de winter.
Afwisseling en ritme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |