Idd ik over zie momenteel zoiets niet. Denk dan "stel ik me aan" of "ben ik slapjanus"quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:22 schreef CoolGuy het volgende:
Wat maakt het uit? Jij bent gewond, of dat bij 50 of 30km/u was. En als het blijkbaar zo is dat je een mietje bent omdat 50km/u langzaam is, nou, dan ben je een mietje. En dan? Boeiend.
Dat blijkt inderdaad @kwiwiquote:Op dinsdag 8 november 2022 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Iemand met 50km p/u aanrijden die bijna stilstaat is een behoorlijke klap.
Nog niet over nagedacht @Jordy-Bquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
Vijftig is hard zat en je bent minder beschermd bij zij-impacts
Klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:24 schreef YStec het volgende:
Je was betrokken bij een aanrijding en iemand die er niet bij was betrokken geeft aan hoe je je moet voelen en jij neemt dat maar over, of zo?
Eigenlijk heb je gelijk hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei zeg, iemand vindt mij mogelijk een mietje.
Lekker boeiend.
Ik deel het met je @einzeinzquote:Op dinsdag 8 november 2022 22:30 schreef einzeinz het volgende:
Rij eens met 50km/u. tegen een stilstaand object. Heb het zelf meegemaakt waarbij ik het stilstaand object was. Ik kan je garanderen dat die klap ENORM is.
Oef @Lucky_Strikequote:Op dinsdag 8 november 2022 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben al 20 jaar bezig met een aanrijding van nog geen 40 kilometer per uur. Soms pakken dingen gewoon kut uit.
Duidelijk filmpje, heftig om te zien.quote:
Ik stond stil met m'n wagen toen een ander op mijn zijkant inreed aan 50km/u.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:22 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik deel het met je @:einzeinz
Ben je er wel helemaal van opgeknapt?
[..]
Oef @:Lucky_Strike
Gevalletje letselschade na ongeluk? Of geval is neem ik aan beter gezegd
[..]
Duidelijk filmpje, heftig om te zien.
Ben blij dat ik nog eruit gekomen ben zoals nu
Ik heb het geluk denk ik dat ik niet 100% in de deur ben geraakt maar half zijkant motorkap/half deur
Precies hetzelfde hier @einzeinzquote:Op woensdag 9 november 2022 18:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik stond stil met m'n wagen toen een ander op mijn zijkant inreed aan 50km/u.
Daar zit 'm de crux hè? Niet in hóe dat precies gebeurd is. Je kunt ook het bewustzijn verliezen als je over een stoeptegel struikelt en je kunt met 100 km/h in een vangrail rijden zonder een schrammetje.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:18 schreef stropdaz het volgende:
Nee ik neem dat niet over.
Ik kan me het ongeluk niet herinneren ivm buiten kennis, en dan krijg je vragen als: "is 50 wel hard etc"
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:31 schreef Discombobulate het volgende:
50 km/h is mokerhard. Mensen hebben geen idee hoe gevaarlijk autorijden is.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:22 schreef Clubsoda het volgende:
Daar zit 'm de crux hè? Niet in hóe dat precies gebeurd is. Je kunt ook het bewustzijn verliezen als je over een stoeptegel struikelt en je kunt met 100 km/h in een vangrail rijden zonder een schrammetje.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:10 schreef stropdaz het volgende:
Heb je er toevallig ook één waarin je ziet wat dat met de bestuurder doet ide aangereden wordt (in mijn geval)? @:Raw85 of iemand anderes
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:14 schreef Raw85 het volgende:
En dat is dan een vrij stevige Volvo XC40
Damn, dat is niet mis, 50km/u zijwaarts. Sterkte met het herstel, en die gozer die zei dat 50 langzaam is is een debielquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Goed filmpje wel.
Laat zien wat er met met mijn hoofd is gebeurd.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2022 14:36 schreef LanaMyst het volgende:
50 lijkt wellicht een slakkegangetje als je zelf rijdt maar schijn bedriegt. Het kan een behoorlijke klap geven als het tegen een stilstaand object is. (of je zelf het stilstaande object bent)
Op de snelweg zijn de relatieve snelheidverschillen meestal heel beperkt. Als jij met 125 km/uur achterop iemand knalt die 120 rijdt, is het een aanrijding van maar 5 km/uur. Aanrijdingen met een stilstaand object of vol in de zijkant, komen maar heel weinig voor op de snelweg.quote:Op woensdag 9 november 2022 17:18 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad @:kwiwi
Helaas zijn daar wel de meningen over verdeeld.
Recent zei iemand: "was maar 50 km per uur, op de snelweg was je er slechter vanaf gekomen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |