Heeft iemand al achterhaald wie deze Joris Driepinter is?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
Laten we deze man ook eens een plekje geven in de cos![]()
[ afbeelding ]
Precies, hij is de "Veel eten op tafel" Manager.. en wil een hoop keukengerei vervangen + een friteuse en tosti apparaat.. dus Febo vind dat wel wat en strooit geldquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, veel te makkelijke opdracht helaas .... Jeff wordt weer gematst ...
inderdaad PANIEK bij de Feboquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dit bedoeld was voor één persoon. Het is veel te makkelijk voor 31 mensen.
Ze wisten toch niet vantevoren wat ze moesten doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
Zo had je iedereen een taak kunnen geven want genoeg mensen voor een dergelijk schilderij
Jeff is zo eager qua verdienopdrachten dat het opvallend is dat ie er weinig tot niets aan heeft gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dit bedoeld was voor één persoon. Het is veel te makkelijk voor 31 mensen.
Zou wel eens kunnen ja!quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die de nachtwacht goed hebben bekeken , de rest vond het wel bestquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze wisten toch niet vantevoren wat ze moesten doen
Er komt vast ooit zakgeldquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij (en anderen) moet Isaac terug betalen maar dat gaat niet lukken zonder zakgeld...of toch wel?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Van alles of kijk jij geen streams.
Dat maakt het lastig en mensen gaan dan vanzelf individueel denken maar toch kun je er structuur in brengenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze wisten toch niet vantevoren wat ze moesten doen
Ik erger me rot aan hem als je goed op hem let, zie je dat hij zo nep is, achterbaksquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Dat gelul van Isaac ben ik helemaal klaar mee
Eens, bij hem ligt het er zo dik bovenop dat hij door de Febo gestuurd, al dan niet aangestuurd wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan hem als je goed op hem let, zie je dat hij zo nep is, achterbaks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |