lootjesquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
Bij het opnieuw indelen van de kamers zouden ze loodjes moeten trekken maar ja ze zullen de bewoners wel willen pleasen
Grote schoonmaak op schoonmaakdagquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:27 schreef Sestra666 het volgende:
Nadir weg
En alicia gaat ook, hoorde ik haar zeggen vanochtend
en nu alarm?
Snap de verwarring met kamer 4 waar ze constant is maar voor mijn gevoel zit Leila niet eens in de loodsquote:
Ben jij nou dezelfde als Mrsloveable?quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:29 schreef Loveable het volgende:
Nou eens zien wat ze moeten doen straks, wel even opschieten moet zo weer even weg
Yesquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben jij nou dezelfde als Mrsloveable?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 12:32 schreef R0T29 het volgende:
Misschien komt er nou eens een keer geen verdienopdracht, maar een verliesopdracht...
Yumyums....is niet gezond, slapjanusquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:15 schreef Sociologica het volgende:
Berend wil wetjes leggen over wat het is voor yumyums
Ben ik toch blij dat ik het gevraagd heb. Ben je gescheiden? Of man geworden?quote:
Geen van beide, wilde wat anders ( al een poos, eigenlijk hele andere naam..maar wist niksquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik het gevraagd heb. Ben je gescheiden? Of man geworden?
Off topic mag wel even toch tijdens het wachten
Bij Martin waag ik te betwijfelen of wat ie zegt waar is en het ziet er ook totaal niet uit alsof ie is afgevallenquote:Op dinsdag 8 november 2022 12:33 schreef Flow3r het volgende:
Martin : ik ben 10 kilo afgevallen
Wendy : 10 KILO?Was je zo'n dik propje ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |