abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8338880
Zo, en hier weer snel verder, anders missen we straks nog nieuws, en dat mogen we natuurlijk niet hebben .

Linkje naar het vorige deel:
Het Grote Gamecube Topic deel XVI

pi_8338896
Ik wil niet te ego'rig overkomen maar hier heb ik nog een laatste "nieuwspost" gedaan voordat iedereen "het" mist enzo
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8338907
Goed nieuws trouwens over de freeloader. Als ik hem binnen heb ga ik meteen Metroid Prime bestellen .
pi_8338957
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 20:40 schreef febster het volgende:
Ik wil niet te ego'rig overkomen maar hier heb ik nog een laatste "nieuwspost" gedaan voordat iedereen "het" mist enzo
copy/paste hem anders even.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8338969
Ik ben trouwens benieuwd naar Splinter Cell. Ik was van plan hem op de PS2 te halen, maar ik wacht nu even naar de eerste beelden van de GC versie.
pi_8339054
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar Splinter Cell. Ik was van plan hem op de PS2 te halen, maar ik wacht nu even naar de eerste beelden van de GC versie.
Lijkt me wel zo verstandig, betere graphics, en ook nog goedkoper .
  vrijdag 7 februari 2003 @ 21:19:03 #7
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8339609
ze gaan een nieuwe zelda uitbrengen in 2004
eindelijk eens weer link vs ganondorf as it was meant to be?
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_8340031
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 21:19 schreef G1Ace het volgende:
ze gaan een nieuwe zelda uitbrengen in 2004
eindelijk eens weer link vs ganondorf as it was meant to be?
Misschien wel in de stijl die ze gebruikten in het introductiefilmpje van de gamecube gebruikten. Dat zou wel heel mooi zijn .
Ik heb trouwens net ook maar even Metroid Prime besteld bij www.dvdboxoffice.com. Nog een paar nachtjes slapen, en dan.....
  vrijdag 7 februari 2003 @ 23:07:06 #9
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_8341969
Hoelang duurt da ongeveer als je zoon spel via dvdboxoffice bestelt voordat je het thuis hebt?
En is dat wel 100% veilig, rembours dus..
En zijn die prijzen duurder... en komen er veel verzendkosten bij, want ik weet nie hoeveel Canadese Dollars of wat het ook zijn waar zijn dus ja...
80 maakt je buurt weer prachtig
  zaterdag 8 februari 2003 @ 00:46:45 #10
32686 G1Ace
pi_8343706
notes op onze canadeze vrienden
- het duurt precies een week (7 dagen) vanaf moment dat je shipping confirmation krijgt tot het in je bus ligt (2x, met metroid prime en met een gba spel)
- free worldwide shipping
- geen btw of invoerrechten

prijzen zijn 1 dollar duurder dan bij andere zaken in VS, maar je krijgt daarvoor wel wat terug in het buitenland: goedkopere prijzen.

GBA spellen die overal bespeelbaar op zijn voor $37 inplaats van 50 euro, bijvoorbeeld
GCN voor $51 en niet 60 euro

ik heb nog geen problemen met ze gehad, en ze geven voor internationaal typisch 1 tot 8 weken levertijd

August 1998- March 2018
  zaterdag 8 februari 2003 @ 03:02:23 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_8345307
1 canadeze dollar is trouwens niet 1 euro, de euro is meer waard dacht ik.

Qua service is dvdboxoffice een beetje raar, als ze het hebben dan gaat het snel, en hebben ze het niet op voorraad dan kan je heel lang wachten.

pi_8346177
Monkeyball>> Ja, het maakt wel uit welk aapje je neemt, de ene is wendbaarder, de andere accelereert sneller, de ander gaat harder. Maar dat staat volgens mij ook in het boekje...
Scary but true!
  zaterdag 8 februari 2003 @ 11:24:12 #13
32686 G1Ace
pi_8347076
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 03:02 schreef Tweek het volgende:
1 canadeze dollar is trouwens niet 1 euro, de euro is meer waard dacht ik.

Qua service is dvdboxoffice een beetje raar, als ze het hebben dan gaat het snel, en hebben ze het niet op voorraad dan kan je heel lang wachten.

ehm, ja, ze rekenen in amerikaanse en in canadeze dollars inderdaad
een euro is inmiddels 1.08 amerikaanse dollar, dus de spellen zijn nog goedkoper eigenlijk dan 50 euro
en als ik het over dollars heb, is het altijd over amerikaanse, tenzij ik bijvermeld dat het canadeze zijn, specifiek
August 1998- March 2018
  zaterdag 8 februari 2003 @ 11:33:07 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8347158
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 08:52 schreef nrg het volgende:
Monkeyball>> Ja, het maakt wel uit welk aapje je neemt, de ene is wendbaarder, de andere accelereert sneller, de ander gaat harder. Maar dat staat volgens mij ook in het boekje...
Ik kan geen verschil ontdekken eigenlijk. Maar ik gebruik tegenwoordig baby, omdat je daarmee het meeste overzicht op de baan hebt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8349562
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 23:07 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Hoelang duurt da ongeveer als je zoon spel via dvdboxoffice bestelt voordat je het thuis hebt?
En is dat wel 100% veilig, rembours dus..
En zijn die prijzen duurder... en komen er veel verzendkosten bij, want ik weet nie hoeveel Canadese Dollars of wat het ook zijn waar zijn dus ja...
Onder rembours is in ieder geval 100% veilig, aangezien je pas aan de deur betaald aan de postbode, bij ontvangst van het pakketje.
pi_8349740
Welke Memorycard gebruiken jullie eigenlijk (3rd party), en bevalt hij? Het wordt weer tijd voor een nieuwe, dus ik moet er even ergens goedkoop eentje weten te vinden. Iemand een idee?
pi_8350156

die gebruik ik, 1024 blocks... probeer dat maar ns vol te krijgen

http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=102862

pi_8350229
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:25 schreef flappiewappie het volgende:
[afbeelding]

die gebruik ik, 1024 blocks... probeer dat maar ns vol te krijgen

http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=102862

En werkt die en beetje goed? En hoeveel heb je ervoor betaald?
pi_8355580
Hier is een site waar bijgehouden wordt welke spellen er werken met de freeloader. Zo te zien valt het erg mee allemaal. En de Japanse versie van Zelda werkt met de PAL-gamecube en freeloader .

http://www.chrismarshall.net/freeloader/

pi_8356604
Meer nieuws over de Freeloader:
quote:
De Freeloader is inmiddels overal verkrijgbaar maar let op: niet overal is de goede versie aanwezig. Wat is er aan de hand? In Engeland kwam de Freeloader iets eerder op de markt en daar is dan ook een vroegere versie uitgegeven. Het betreft hier versie 1.04 die wel met bijvoorbeeld Metroid Prime of Animal Crossing bijna vlekkeloos loopt, maar Resident Evil Zero zal je er niet mee aan de praat krijgen. Enkele Nederlandse gameshops hebben echter de Freeloader rechtstreeks vanuit Engeland gehaald en daardoor is de slechte versie ook in ons land vrijgegeven.

Overigens heeft de IGshop de Freeloader rechtstreeks bij Datel besteld en daardoor wél de goede versie weten te bemachtigen. Versie nummer 1.06B is vandaag door ons getest en het werkt fantastisch. Zelfs Resident Evil Zero liep bij ons direct goed. Uitermate goed nieuws dus want importeren wordt zo voor 35 euro mogelijk gemaakt door Datel en zoals het er nu uitziet, volledig zonder problemen.

De mensen die de pech hebben dat zij wel een verkeerde versie hebben, kunnen een upgrade krijgen van Datel. Wanneer je de Freeloader opstart, zal er een versie nummer rechts bovenin het scherm verschijnen. Daar kan 1.04 staan of 1.06b. We raden je aan dat als er 1.04 staat, de upgrade aan te vragen want wie weet zal deze versie over een tijdje meer problemen veroorzaken met andere nieuwe games. Een upgrade aanvragen doe je op de volgende manier:

1. Je stuurt een Freeloader v1.04 disc op samen met een geadresseerde enveloppe inclusief postzegels. Dit kan in de DVD verpakking, maar mag ook alleen de disc zelf zijn (in verband met verzendkosten). Let wel: een losse disc kan zeer snel beschadigen in een enveloppe en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

2. Deze enveloppe moet naar het adres: Customer Services Department, Datel Ltd, Stafford Road, Stone, Staffordshire ST15 0DG.

Denk er overigens aan dat je niet vergeet je eigen adres bij het pakketje te voegen.

Wij zijn benieuwd hoe Datel met deze actie omgaat, ze beloven zo snel mogelijk een nieuwe versie te sturen en we zijn benieuwd of dat wel mogelijk is. Hierbij denken we aan Microsofts actie met de 2 games en een controller, die natuurlijk ook alles behalve vlekkeloos verliep

http://gamecube.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12236

pi_8363362
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:30 schreef Lexie het volgende:

[..]

En werkt die en beetje goed? En hoeveel heb je ervoor betaald?

zoveel als er op die website staat

hij werkt super maar er zit een addertje oner het gras, je kunt er maar 150 blocks (of hoe noem je een zon opslag dingetje van een game?) op op slaan , dus ik gebruik ook nog een 56 dingetje voor kleine games!

pi_8363369
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:58 schreef Lexie het volgende:

http://www.chrismarshall.net/freeloader/

quote:
Animal Crossing [US version] Compatible use method 3 (Z on boot - select region) to boot
hmmm, toch maar kopen? of maar even wachten op AC 2 met online ondersteuning ....

voor degene die het trouwens nog niet wisten, MP kreeg in de PU een 9,8

zondag 9 februari 2003 @ 16:54:45 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8368600
Ik wacht wel tot versie 2.0 ofzo met die Freeloader...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8370293
Ik heb vrijdag m'n super mario sunshine geruild voor Starfox Adventures geruild met een gozer via markplaats.nl

SA is echt een goed spel. En de graphics zijn zooo mooi. SMS vond ik maar een matige spel. Veel van hetzelfde en saai.

zondag 9 februari 2003 @ 19:13:10 #25
32686 G1Ace
pi_8371304
ik verbaas me erover dat met de release van ruby en saphire over maandje dat er nog geen plannen zijn voor pokemon staduim 3 voor de gamecube

wat ik dan vooral interessant zou vinden, zou zijn hoe ze de transfer pak gba issue zouden beantwoorden, aangezien met meeste games je toch een normale gcn controler op de 1ste plek moet hebben, en dus maximaal 3 gba's kunt bevestigen

(allemaal technische problemen, hoeft niet eens probleem te zijn uiteindelijk vanwege de gba player)

August 1998- March 2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')