Linkje naar het vorige deel:
Het Grote Gamecube Topic deel XVI
quote:copy/paste hem anders even.
Op vrijdag 7 februari 2003 20:40 schreef febster het volgende:
Ik wil niet te ego'rig overkomenmaar hier heb ik nog een laatste "nieuwspost" gedaan voordat iedereen "het" mist enzo
![]()
quote:Lijkt me wel zo verstandig, betere graphics, en ook nog goedkoper
Op vrijdag 7 februari 2003 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar Splinter Cell. Ik was van plan hem op de PS2 te halen, maar ik wacht nu even naar de eerste beelden van de GC versie.
quote:Misschien wel in de stijl die ze gebruikten in het introductiefilmpje van de gamecube gebruikten. Dat zou wel heel mooi zijn
Op vrijdag 7 februari 2003 21:19 schreef G1Ace het volgende:
ze gaan een nieuwe zelda uitbrengen in 2004
eindelijk eens weer link vs ganondorf as it was meant to be?
prijzen zijn 1 dollar duurder dan bij andere zaken in VS, maar je krijgt daarvoor wel wat terug in het buitenland: goedkopere prijzen.
GBA spellen die overal bespeelbaar op zijn voor $37 inplaats van 50 euro, bijvoorbeeld
GCN voor $51 en niet 60 euro
ik heb nog geen problemen met ze gehad, en ze geven voor internationaal typisch 1 tot 8 weken levertijd
Qua service is dvdboxoffice een beetje raar, als ze het hebben dan gaat het snel, en hebben ze het niet op voorraad dan kan je heel lang wachten.
quote:ehm, ja, ze rekenen in amerikaanse en in canadeze dollars inderdaad
Op zaterdag 8 februari 2003 03:02 schreef Tweek het volgende:
1 canadeze dollar is trouwens niet 1 euro, de euro is meer waard dacht ik.Qua service is dvdboxoffice een beetje raar, als ze het hebben dan gaat het snel, en hebben ze het niet op voorraad dan kan je heel lang wachten.
quote:Ik kan geen verschil ontdekken eigenlijk. Maar ik gebruik tegenwoordig baby, omdat je daarmee het meeste overzicht op de baan hebt.
Op zaterdag 8 februari 2003 08:52 schreef nrg het volgende:
Monkeyball>> Ja, het maakt wel uit welk aapje je neemt, de ene is wendbaarder, de andere accelereert sneller, de ander gaat harder. Maar dat staat volgens mij ook in het boekje...
quote:Onder rembours is in ieder geval 100% veilig, aangezien je pas aan de deur betaald aan de postbode, bij ontvangst van het pakketje.
Op vrijdag 7 februari 2003 23:07 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Hoelang duurt da ongeveer als je zoon spel via dvdboxoffice bestelt voordat je het thuis hebt?
En is dat wel 100% veilig, rembours dus..
En zijn die prijzen duurder... en komen er veel verzendkosten bij, want ik weet nie hoeveel Canadese Dollars of wat het ook zijn waar zijn dus ja...
die gebruik ik, 1024 blocks... probeer dat maar ns vol te krijgen
http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=102862
quote:En werkt die en beetje goed? En hoeveel heb je ervoor betaald?
Op zaterdag 8 februari 2003 15:25 schreef flappiewappie het volgende:
[afbeelding]die gebruik ik, 1024 blocks... probeer dat maar ns vol te krijgen
http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=GC&title=102862
quote:
De Freeloader is inmiddels overal verkrijgbaar maar let op: niet overal is de goede versie aanwezig. Wat is er aan de hand? In Engeland kwam de Freeloader iets eerder op de markt en daar is dan ook een vroegere versie uitgegeven. Het betreft hier versie 1.04 die wel met bijvoorbeeld Metroid Prime of Animal Crossing bijna vlekkeloos loopt, maar Resident Evil Zero zal je er niet mee aan de praat krijgen. Enkele Nederlandse gameshops hebben echter de Freeloader rechtstreeks vanuit Engeland gehaald en daardoor is de slechte versie ook in ons land vrijgegeven.Overigens heeft de IGshop de Freeloader rechtstreeks bij Datel besteld en daardoor wél de goede versie weten te bemachtigen. Versie nummer 1.06B is vandaag door ons getest en het werkt fantastisch. Zelfs Resident Evil Zero liep bij ons direct goed. Uitermate goed nieuws dus want importeren wordt zo voor 35 euro mogelijk gemaakt door Datel en zoals het er nu uitziet, volledig zonder problemen.
De mensen die de pech hebben dat zij wel een verkeerde versie hebben, kunnen een upgrade krijgen van Datel. Wanneer je de Freeloader opstart, zal er een versie nummer rechts bovenin het scherm verschijnen. Daar kan 1.04 staan of 1.06b. We raden je aan dat als er 1.04 staat, de upgrade aan te vragen want wie weet zal deze versie over een tijdje meer problemen veroorzaken met andere nieuwe games. Een upgrade aanvragen doe je op de volgende manier:
1. Je stuurt een Freeloader v1.04 disc op samen met een geadresseerde enveloppe inclusief postzegels. Dit kan in de DVD verpakking, maar mag ook alleen de disc zelf zijn (in verband met verzendkosten). Let wel: een losse disc kan zeer snel beschadigen in een enveloppe en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
2. Deze enveloppe moet naar het adres: Customer Services Department, Datel Ltd, Stafford Road, Stone, Staffordshire ST15 0DG.
Denk er overigens aan dat je niet vergeet je eigen adres bij het pakketje te voegen.
Wij zijn benieuwd hoe Datel met deze actie omgaat, ze beloven zo snel mogelijk een nieuwe versie te sturen en we zijn benieuwd of dat wel mogelijk is. Hierbij denken we aan Microsofts actie met de 2 games en een controller, die natuurlijk ook alles behalve vlekkeloos verliep
http://gamecube.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12236
quote:zoveel als er op die website staat
Op zaterdag 8 februari 2003 15:30 schreef Lexie het volgende:[..]
En werkt die en beetje goed? En hoeveel heb je ervoor betaald?
hij werkt super maar er zit een addertje oner het gras, je kunt er maar 150 blocks (of hoe noem je een zon opslag dingetje van een game?) op op slaan
, dus ik gebruik ook nog een 56 dingetje voor kleine games!
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 20:58 schreef Lexie het volgende:http://www.chrismarshall.net/freeloader/
quote:hmmm, toch maar kopen? of maar even wachten op AC 2 met online ondersteuning
Animal Crossing [US version] Compatible use method 3 (Z on boot - select region) to boot
voor degene die het trouwens nog niet wisten, MP kreeg in de PU een 9,8
SA is echt een goed spel. En de graphics zijn zooo mooi. SMS vond ik maar een matige spel. Veel van hetzelfde en saai.
wat ik dan vooral interessant zou vinden, zou zijn hoe ze de transfer pak gba issue zouden beantwoorden, aangezien met meeste games je toch een normale gcn controler op de 1ste plek moet hebben, en dus maximaal 3 gba's kunt bevestigen
(allemaal technische problemen, hoeft niet eens probleem te zijn uiteindelijk vanwege de gba player)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |