Ja dat kloptquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:38 schreef engine het volgende:
Jasper heeft een visallergie?
Leyla een appelallergie?
Wat een vreemde allergieën hebben die mensenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat klopt
En eunice lactose intolerantie
Die appelallergie jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een vreemde allergieën hebben die mensen
Alles gebeurt met een reden. En zo nog wat cliché’s. Was het maar 16.00. Dit gaat de hele dag zo door natuurlijkquote:
Schaaldieren vind ik wel logisch maar gewoon vis, heb ik eigenijk nog nooit gehoord...quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die appelallergie ja
Vis is wel wat logischer
Ik had er nog nooit van gehoord. En dan voor alle soorten vis?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die appelallergie ja
Vis is wel wat logischer
Hij wordt er ook echt ziek vanquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Schaaldieren vind ik wel logisch maar gewoon vis, heb ik eigenijk nog nooit gehoord...
quote:
het zou hem sieren als ie had gezegd spijt te hebben van het jattenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Alles gebeurt met een reden. En zo nog wat cliché’s. Was het maar 16.00. Dit gaat de hele dag zo door natuurlijk
Nee hoor zo vreemd zijn die niet van vis is het een bepaald eiwit wat in vis zitquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een vreemde allergieën hebben die mensen
Benieuwd hoe mammie dit goed praat voor hem.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het zou hem sieren als ie had gezegd spijt te hebben van het jatten
quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee hoor zo vreemd zijn die niet van vis is het een bepaald eiwit wat in vis zit
Appel allergie vaak niet als appel gekookt of gebakken is
Lactose intolerantie hebben mensen uit azie vaak last van omdat die een bepaald gen hebben waardoor ze niet tegen lactose kunnen( maken geen lactase aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |