Ik ben het deze keer eens met Djediquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Alsjeblieft, doe niet aardig tegen hem, anders blijft ie straks weer..
Ik denk soms dat degene achter de knoppen een SL op zet als ie effe naar de wc moet of koffie gaat halen/telefoontje krijgt/een andere medewerker hem aanspreekt etc etcquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
De SL vliegen je ook om de oren
En waarom??
Isaac en Jeff nu met de voorbespreking.quote:
Dat is wel een goede jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk soms dat degene achter de knoppen een SL op zet als ie effe naar de wc moet of koffie gaat halen/telefoontje krijgt/een andere medewerker hem aanspreekt etc etc
Zodat er niet opgelet hoeft te worden of de deelnemers soms iets zeggen wat wij niet mogen weten![]()
![]()
wel zo makkelijk
Zo zou ik het wel doen iddquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk soms dat degene achter de knoppen een SL op zet als ie effe naar de wc moet of koffie gaat halen/telefoontje krijgt/een andere medewerker hem aanspreekt etc etc
Zodat er niet opgelet hoeft te worden of de deelnemers soms iets zeggen wat wij niet mogen weten![]()
![]()
wel zo makkelijk
Of om te controleren dat ze hun werk wel goed doen een soort dodemansknop. Om de 3 minuten indrukken anders komen er struikenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
![]()
wel zo makkelijk
Waar zou die zijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
#PindakaasGate
Er is een pot pindakaas weg.
Kan dat nog ..irritanter?quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:37 schreef pingu66 het volgende:
Wat een irritant gastje is die Martin toch,met de dag irritanter.
Magisch ontbijt buffet, magische broodjes gebakken ei met spek. pap...pap...pap ik tackle het allemaal want ik ben de beste,dat is gewoon zo. 🤣quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:34 schreef Vlinder1974 het volgende:
Jeff een week geleden: het gaat alleen maar over eten
Jeff nu:rolades, pindakaas, noten, bestelmomenten enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |