quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:01 schreef Sociologica het volgende:
Claimt GJ nou dat hij de hele nacht wakker is gebleven tegen Babs?
Vanmorgen al om 6 u, gesprek duurde 5 min en weg waren ze..quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Babbel zit ook alweer bij prinses alicia
De tandartsquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Jasper heeft kiespijn.. tsja hoe lost Febo dat op
Al dik 1 week, ik denk dat die kies er eerdaags uitvalt....quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Het heeft weinig kleuren en is veel donkerder dan het origineel,quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Erik was met een heel wetenschappelijke blik het schilderij aan het ontleden
De schaduw etc..
Dat schilderij is in maanden geschilderd
De schaduw is niet meegenomen
Gewoon naar de tandarts, is Kenzi vorige week ook geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het ietwat ziekelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Vanmorgen al om 6 u, gesprek duurde 5 min en weg waren ze..
De UTO tandarts, met zijn mobiele boorinstallatiequote:Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
De tandarts
Hij heeft gisteren 4 ibu achter elkaar genomen
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to knowquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon naar de tandarts, is Kenzi vorige week ook geweest.
hij is al twee keer naar buiten geweest, of naar achteren, naar een tandarts.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
tandarts, huisarts, gesprekken of boodschappen van het thuisfront.quote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to know
Lijkt me eigenlijk wel logisch bij echte problemenquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is al twee keer naar buiten geweest, of naar achteren, naar een tandarts.
Preciesquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
tandarts, huisarts, gesprekken of boodschappen van het thuisfront.
als je maar hard genoeg dreigt met opstappen, komt de febo je wel tegemoet.
Ik verwacht eerder zo'n mobiele, ouderwetse schooltandartsbusquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh echttt, dus ze krijgen gewoon uitstapjes naar buiten hmmmzzz good to know
Die krijgt extra papjes van matinquote:Op dinsdag 8 november 2022 09:07 schreef Silves het volgende:
Marcia weer alles controleren of alles eerlijk gaat, die staat er altijd bij, behalve bij de afwas, de zuiger en de wasmachine..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |