Waar is de smiley van Pinokkioquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik heb 2,5 maand een superleuke tijd gehad....
Verrassend genoeg wist hij er wel al wat over. Bijvoorbeeld wanneer het gemaakt is.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Sociologica het volgende:
Marciano komt ff info over het doek bij de rest ophalen zonder er zelf echt naar te kijken
Lekker eerlijk en oprecht!quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
En al zijn inktvlekken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:38 schreef Flow3r het volgende:
En hoezo mag Marciano rondlopen om zijn spierballen te showen
De eerste weken was hij helemaal het mannetje. Zoe afwijzen, die hot tub act voor Wendy. Maar de laatste 6 weken moet men hem niet meer zo en is hij in constante mineur. Als hij vandaag niet gaat word ik gek en hoop ik op een collectief negeren van de groepquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan beginnnen ze er niet eens aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef Seattle het volgende:
Leuk om eens een verdienopdracht van 100 euro te doen. Hele Nachtwachtl natekenen voor 100 euro
Als ze slim is gebruikt ze dat tegen hem, kan hij voelen hoe leuk het is om je niet vrij te kunnen bewegen maar steeds rekening moet houden met wat de ander vindtquote:
Sommige stukken is gewoon een zwarte waasquote:
Surequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor mij geld hetzelfde voor aliciaquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
De eerste weken was hij helemaal het mannetje. Zoe afwijzen, die hot tub act voor Wendy. Maar de laatste 6 weken moet men hem niet meer zo en is hij in constante mineur. Als hij vandaag niet gaat word ik gek en hoop ik op een collectief negeren van de groep
Hij is in camouflagequote:Op dinsdag 8 november 2022 08:43 schreef Ireth het volgende:
Het is dat Marciano een witte broek aan heeft,met al die tattoos op zijn rug valt hij helemaal weg tegen de Nachtwacht
Voor 100 euro komen ze hun bed niet uit. Letterlijk. Verwende apen zijn hetquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan beginnnen ze er niet eens aan
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Straks wordt er omgeroepen "we hopen dat jullie de Nachtwacht mooi vinden, het is nieuwe decoratie voor in de loods!"
quote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Straks wordt er omgeroepen "we hopen dat jullie de Nachtwacht mooi vinden, het is nieuwe decoratie voor in de loods!"
Het is echt opvallend dat Nadir heel snel bepaalde woorden van anderen overneemtquote:
Mirthe voor niks de hele dag aan het studeren geweestquote:Op dinsdag 8 november 2022 08:46 schreef Ireth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |