Dat je Bergwijn noemt ok, maar van Pasveer wil ik me graag distancieren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:51 schreef Ciscus het volgende:
We hebben een mooie afvaardiging met Xavi, Luuk en Cody. Ook hebben we spelers als Bergwijn en Pasveer klaargestoomd voor het echte werk. Prima ook dat andere jongens lekker kunnen uitrusten, beetje opladen voor de laatste potjes deze competitie en dan hosanna, juichen.
Liep toen eens boos het stadion uit, geen idee meer waarom.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je Bergwijn noemt ok, maar van Pasveer wil ik me graag distancieren.
Daar had ik al een teringhekel aan toen ie bij PSV zat.
Dat Pasveer er überhaupt bij zit is ook tamelijk bizar natuurlijk, dat heeft niks met welke vorm van kwaliteit dan ook te maken. Als Cillessen toevallig een Ajax shirt aan had en Pasveer een NEC shirt dan zou hij überhaupt niet in 1 adem met het NL elftal genoemd zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je Bergwijn noemt ok, maar van Pasveer wil ik me graag distancieren.
Daar had ik al een teringhekel aan toen ie bij PSV zat.
Heeft weinig met Ajax te maken, het komt er op neer dat Cillessen nogal een vervelend mannetje is, tenminste zo was de uitleg van Louis.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat Pasveer er überhaupt bij zit is ook tamelijk bizar natuurlijk, dat heeft niks met welke vorm van kwaliteit dan ook te maken. Als Cillessen toevallig een Ajax shirt aan had en Pasveer een NEC shirt dan zou hij überhaupt niet in 1 adem met het NL elftal genoemd zijn.
Ik vind de hele keepersdiscussie sowieso kansloos; voor mij is er maar 1 nummer 1: Mark Flekken.
Volgens mij was zijn punt ook meer dat Pasveer niets te zoeken heeft in Oranje boven Flekken, en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Pasveer lijkt puur geselecteerd te zijn omdat hij toevallig bij Ajax keept, hij is zoals jij al zegt in zeer matige vorm, en als iemand met zijn kwaliteiten bij NEC of Groningen onder de lat zou staan, geloof ik niet dat hij opgeroepen zou worden. Dat je Cillessen niet mee neemt kan ik helemaal begrijpen, geen exceptionele kwaliteiten en een vervelende persoonlijkheid blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft weinig met Ajax te maken, het komt er op neer dat Cillessen nogal een vervelend mannetje is, tenminste zo was de uitleg van Louis.
Verder zijn ze allemaal matig, momenteel Pasveer zeer matig en Bijlow in betere vorm.
Ik geloof daar weinig van, dat Ajax verhaal dan, als keeper moet je ook de verdediging coachen en misschien is Pasveer daar gewoon de betere in, ook wat meer thuis in het NL voetbal, verder niets tegen Flekken hoor maar hij was in oranje niet best en ik vind Pasveer ook passé maar Louis blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn punt ook meer dat Pasveer niets te zoeken heeft in Oranje boven Flekken, en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Pasveer lijkt puur geselecteerd te zijn omdat hij toevallig bij Ajax keept, hij is zoals jij al zegt in zeer matige vorm, en als iemand met zijn kwaliteiten bij NEC of Groningen onder de lat zou staan, geloof ik niet dat hij opgeroepen zou worden. Dat je Cillessen niet mee neemt kan ik helemaal begrijpen, geen exceptionele kwaliteiten en een vervelende persoonlijkheid blijkbaar.
Flekken daarentegen is de enige Nederlandse keeper die goed presteert in een topcompetitie en staat ook nog eens in de absolute top van dit seizoen qua clean sheets. Nou zal Flekken of Pasveer oproepen niet het verschil zijn tussen wereldkampioen worden of niet, maar de keuze is een hele vreemde.
tja de druk staat er weer op he. Je weet hoe het dan gaatquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan kan je lekker uitlopen op Ajax.. ga je dit doen
Het zou motivatie moeten zijn, geen drukquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tja de druk staat er weer op he. Je weet hoe het dan gaat
‘We begonnen niet scherp’ . Groetjes lucquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:45 schreef ISVV het volgende:
Godsamme, wat een slag kunnen we vanavond slaan! Gas erop💪
helemaal waar, ik dacht dat we meer punten achterstand haddenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voorlopig is ajax koploper op doelsaldo Volgens mij
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tja de druk staat er weer op he. Je weet hoe het dan gaat
Samen met Ruudquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:58 schreef DIJK het volgende:
Romariogod maar in brengen dan. Hij zag er nog fit uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |