Is er een dessert?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je al gegeten hebt dan.
Tegan is het hoofdgerecht.quote:Op donderdag 10 november 2022 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegan is toch je dessert?
Doe maar maar Tegan ipv vegan.quote:
Volgens het all-you-can-eat concept; je kunt onbeperkt van alles uitproberen.quote:
Zijn er plannen voor het weekend?quote:
all-you-can-eat-out?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens het all-you-can-eat concept; je kunt onbeperkt van alles uitproberen.
Het is vunzige vrijdag; dan moet je elke post dubbelzinnig opvatten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:51 schreef STING het volgende:
Een gemist woordgrapje, dat kan toch zomaar niet
Ik heb spijt van m'n lage sokken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Tis zo koud dat mijn tepels bijna door mijn jurk snijden
Dank voor deze vunzige-vrijdag bijdrage.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Deze post is waardeloos zonder fotografisch bewijsmateriaalquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Ligt de lat zo laag joh?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor deze vunzige-vrijdag bijdrage.
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
The higher the need, the lower the bar. Blijkt maar weerquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
The higher the need, the lower the bar. Blijkt maar weer
Nee, in dat geval had ik ook wel op je sokkenopmerking gereageerd.quote:
We hadden het over 2 goede punten, toch?quote:
Zo'n blote enkel is gewoon té schandalig voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in dat geval had ik ook wel op je sokkenopmerking gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |