Heb je iets verder terug gekeken ook in het topic? FIlmpje van de vakantieman?quote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef Koen66 het volgende:
meesten in die video kunnen niet eens de USA aanwijzen
Nopequote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je iets verder terug gekeken ook in het topic? FIlmpje van de vakantieman?
Misschien dachten ze dat het de USA was en waren ze verrast door de vraag om landen te nomen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef Koen66 het volgende:
meesten in die video kunnen niet eens de USA aanwijzen
Bengeltjequote:Op maandag 7 november 2022 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat het de USA was en waren ze verrast door de vraag om landen te nomen.
Hoi Koen.![]()
Dat nog net niet, ze moesten weet ik veel welke plaats in spanje aanwijzen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope
Maar dat was episch
Waren er ook die Nederland niet konden aanwijzen?
Spanje konden ze al niet vinden. Dan is de plaats helemaal moeilijk.quote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat nog net niet, ze moesten weet ik veel welke plaats in spanje aanwijzen.
Oh Benidorm geloof ik.
Benidorm had ik ook niet goed weten te plaatsen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spanje konden ze al niet vinden. Dan is de plaats helemaal moeilijk.
Nogal, vrouwonvriendelijke eikel.quote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
deze is ook episch, de presentator zou alleen nu gecancelt worden met z'n opmerkingen
Zijn wel meer van dat soort showsquote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
deze is ook episch, de presentator zou alleen nu gecancelt worden met z'n opmerkingen
zoiets als dat is nu sowieso ondenkbaar, dat zou als framing gezien worden en inderdaad vrouwonvriendelijkquote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn wel meer van dat soort shows
Gelukkig weten ze vaak ook wel dat ze dom zijn
Denk dat die vent Hongarije ook als hungry zou hebben geschreven, als men het hem gevraagd had.quote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn wel meer van dat soort shows
Gelukkig weten ze vaak ook wel dat ze dom zijn
Mwah, denk dat dit nog wel kan hoor, ligt echt aan de insteek van de show.quote:Op maandag 7 november 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoiets als dat is nu sowieso ondenkbaar, dat zou als framing gezien worden en inderdaad vrouwonvriendelijk
ik bedoel niet zozeer het volwassenen tegen kinderen, maar het benadrukken van domheid, je zou de hele samenleving over je heenkrijgenquote:Op maandag 7 november 2022 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, denk dat dit nog wel kan hoor, ligt echt aan de insteek van de show.
Reageert hij zo op die kinderen wordt het anders.
En ik denk dat dat dus meevalt, als maar duidelijk is dat het programma daar wel (deels) om gaatquote:Op maandag 7 november 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel niet zozeer het volwassenen tegen kinderen, maar het benadrukken van domheid, je zou de hele samenleving over je heenkrijgen
Misschien, al weten de deelnemers hoe het er aan toe gaat bij zo'n programma. Dan moeten ze dat ook accepteren dat ze in de zeik worden gezet. Zou leuker zijn als ze dan ook die presentator zo in de zeik zouden zetten. Mits live natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel niet zozeer het volwassenen tegen kinderen, maar het benadrukken van domheid, je zou de hele samenleving over je heenkrijgen
whahaha vooral die laatste is epischquote:
Die kan nog wel eens grappig zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |