abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2022 @ 15:50:25 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206591301
@Pisces29

Net terug uit Griekenland, gelukkig hebben we de foto's nog, erg geluk gehad met het weer veel gezien en geproefd. hoop nog eens het noorden en oosten te mogen ontdekken van Griekenland, hier had ik te weinig tijd voor, ik zat vast aan de boot tijden.

Vanuit Ancona Italië heb ik de boot genomen naar Patras

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb alles wel een beetje gehad zuidelijk in de Peloponnesos daarna de brug over en nog Delphi en de meteora kloosters bezocht, toen weer terug naar patras voor de boot naar italie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_206591340
Wat een generieke kutfoto's, waren er geen lekkere wijven die de moeite waard waren?
blablablabla
  maandag 7 november 2022 @ 15:56:41 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206591358
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2022 15:54 schreef Elan het volgende:
Wat een generieke kutfoto's, waren er geen lekkere wijven die de moeite waard waren?
Wel gezien ja, maar daar kwam ik niet voor. :Y

Ik ging voor de historie en het maken van generieke kutfoto's, _O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_206591390
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2022 15:56 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Wel gezien ja, maar daar kwam ik niet voor. :Y

Ik ging voor de historie en het maken van generieke kutfoto's, _O_
Geintje hoor. Mooie foto's :) Mag ik vragen welke camera/lens je hebt gebruikt?
blablablabla
  maandag 7 november 2022 @ 16:00:59 #5
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206591398
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Geintje hoor. Mooie foto's :) Mag ik vragen welke camera/lens je hebt gebruikt?
Nikon coolpix P900
pi_206591496
Mooie dingen heb je gezien. @cherrycoke Leuk om je foto's te bekijken. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206591739
Leuke foto's, lijkt ook niet erg druk (of heb je gewoon goede momenten gekozen om foto's te maken :P )
  maandag 7 november 2022 @ 16:36:34 #8
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206591752
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 16:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Leuke foto's, lijkt ook niet erg druk (of heb je gewoon goede momenten gekozen om foto's te maken :P )
het was niet druk nee, na ohi dag https://en.wikipedia.org/wiki/Ohi_Day was het wel drukker omdat alles ingangen voor de museums opeens 50% goedkoper was en de Grieken zelf ook vrij hadden.
pi_206591976
Volgens mij heb ik zo'n beetje precies dezelfde reis gemaakt op de middelbare school, leuk om terug te zien :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')