Ja en?quote:Op maandag 14 november 2022 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, was gewoon zo. Op Reddit was er een verhaal dat ze de ho uithing in Dubai.
hier ligt Lenos, niet dood te krijgen door corona maar overleden door 5 min Love Islandquote:
quote:Op maandag 14 november 2022 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hier ligt Lenos, niet dood te krijgen door corona maar overleden door 5 min Love Island
Mag ik dat niet benoemen dan? Ik dacht dat Becca echt iets voor mij was, maar dit ging me te ver.quote:
Pas maar op dat TillyB je niet gaat pushen alle seizoenen te kijken. Aan de andere kant: misschien is het iets tegen de verveling en de eenzaamheid. Waarschijnlijk krijg je zo'n hekel aan die idioten, dat je je niet meer alleen voelt.quote:Op maandag 14 november 2022 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hier ligt Lenos, niet dood te krijgen door corona maar overleden door 5 min Love Island
Heb je wat tegen werkende vrouwenquote:Op maandag 14 november 2022 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik dat niet benoemen dan? Ik dacht dat Becca echt iets voor mij was, maar dit ging me te ver.
Hmm wie weet.quote:Op maandag 14 november 2022 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Pas maar op dat TillyB je niet gaat pushen alle seizoenen te kijken. Aan de andere kant: misschien is het iets tegen de verveling en de eenzaamheid. Waarschijnlijk krijg je zo'n hekel aan die idioten, dat je je niet meer alleen voelt.
Ja, Becca verdient beter!quote:Op maandag 14 november 2022 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]Dit had ik kunnen verwachten. Nu ben ik zeker een ouderwetse zeikerd.
Ik heb ook nog iets van 50 boeken te lezenquote:
Geen idee wat het inhoudt, maar ja.quote:Op maandag 14 november 2022 21:27 schreef TillyB het volgende:
Zullen we nog MLN awards doen dit jaar
Ik vind dat invullen altijd zo erg. Jij bent daar natuurlijk helemaal fan van.quote:Op maandag 14 november 2022 21:27 schreef TillyB het volgende:
Zullen we nog MLN awards doen dit jaar
Snel LI kijken dan eerst hophoppppquote:Op maandag 14 november 2022 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets van 50 boeken te lezen
We deden ooit 40+ awardsquote:Op maandag 14 november 2022 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee wat het inhoudt, maar ja.
Ohh heeeerlijk hoe kun je daar een hekel aan hebbenquote:Op maandag 14 november 2022 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat invullen altijd zo erg. Jij bent daar natuurlijk helemaal fan van.
Zoveel opties, zoveel moeilijke keuzes, zoveel mensen die zich gepasseerd voelen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh heeeerlijk hoe kun je daar een hekel aan hebben
Meest cromabestendige muisquote:Op maandag 14 november 2022 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stem alleen als ik de prijs voor de leukste muis win.
Ja hallo heb skijtquote:Op maandag 14 november 2022 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoveel opties, zoveel moeilijke keuzes, zoveel mensen die zich gepasseerd voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |