Hmm, volgens mij vond je er niets aan. Mootie was er nog half aan begonnen dacht ik, maar die haakte ook af.quote:Op maandag 14 november 2022 21:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga nou kijken het is echt leuheukkkkk
Moet vast wel kunnen ergens. Als het zelfs dan niet lukt ben ik gewoon immortal.quote:Op maandag 14 november 2022 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je het ergens bestellen?
LEUGENSquote:Op maandag 14 november 2022 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij vond je er niets aan. Mootie was er nog half aan begonnen dacht ik, maar die haakte ook af.
Misschien kun je dan dienen als donor voor antilichamen. Dan heeft het leven opeens weer zin.quote:Op maandag 14 november 2022 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet vast wel kunnen ergens. Als het zelfs dan niet lukt ben ik gewoon immortal.
Heb je wel iemand obsessie gestanned?quote:Op maandag 14 november 2022 21:04 schreef TillyB het volgende:
Mike Spencer, Executive Producer at Lifted Entertainment, revealed we can expect the new series in January 2023.
Januari pas. Heb je nog tijd genoeg om het laatste seizoen in te halen voor het nieuwe begint rek en moots ook natuulk
Oh kan best maar dat is altijhijdquote:Op maandag 14 november 2022 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
JIJ VOND ZELF DE EERSTE WEEK MOEILIJK! Dat weet ik zeker!
Hmmm beetjequote:Op maandag 14 november 2022 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel iemand obsessie gestanned?
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2022 21:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh kan best maar dat is altijhijdHET WERD HEEL GOED DAARNAAA GELOOF ME NOU. Wat moet je anders doen, WK kijken?
Zat er nog iets voor mij bij?quote:Op maandag 14 november 2022 21:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmmm beetjegeen leuke papis helaas
Uhm nou dat weeknognie maar ik heb de oranje toeters en bellon nog niet tevoorschijn gehaald. Zou toch wat zijn als we het precies dit jaar winnen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Ik ben een echte voetbalfan.
![]()
Jij gaat het boycotten natuurlijk.
Jaaa allemaal leuke wijffies. Geen idee eik meer ik ben het alweer helemaal kwijt op een paar personages na. SEE FOR YOURSELLUF GA KIJKENquote:
Nah, dan gaat onze Koning gewoon met de Sjeik hossen daar hoor.quote:Op maandag 14 november 2022 21:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhm nou dat weeknognie maar ik heb de oranje toeters en bellon nog niet tevoorschijn gehaald. Zou toch wat zijn als we het precies dit jaar winnen.geen fissastemming niks
Ik vertrouw het allemaal niet meer zo. Sinds Becca een ho blijkt te zijn, kijk ik wel uit.quote:Op maandag 14 november 2022 21:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaaa allemaal leuke wijffies. Geen idee eik meer ik ben het alweer helemaal kwijt op een paar personages na. SEE FOR YOURSELLUF GA KIJKEN
Uhm ze mogen 1x tappen en dan houdt het op.quote:Op maandag 14 november 2022 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je dan dienen als donor voor antilichamen. Dan heeft het leven opeens weer zin.
Noooo we moeten verliezenquote:Op maandag 14 november 2022 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan gaat onze Koning gewoon met de Sjeik hossen daar hoor.
Loop je nou gewoon te slutshamen?quote:Op maandag 14 november 2022 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vertrouw het allemaal niet meer zo. Sinds Becca een ho blijkt te zijn, kijk ik wel uit.
Ja vooruit. Als ik dan toch iets moet kijken.quote:
RIP bejaarden.quote:Op maandag 14 november 2022 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ze mogen 1x tappen en dan houdt het op.
Love Island!quote:Op maandag 14 november 2022 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vooruit. Als ik dan toch iets moet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |