Lekker dan, is je mentol held niet best en dan moet je er ook nog heel lang mee rondlopen vanwege dat oersterke fysieke gestelquote:
Echt iedereen op werk heeft al wel gehad. Lekker weekjes vrij enzo. En deze muis maar gezond werken.quote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker dan, is je mentol held niet best en dan moet je er ook nog heel lang mee rondlopen vanwege dat oersterke fysieke gestel
Heb zo''n doosje van 5 gekocht toen. Die is opgegaan. Steeds vals alarm.quote:Op maandag 14 november 2022 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel braaf honderd keer een zelftest gedaan?
1 weekje maarquote:Op maandag 14 november 2022 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Echt iedereen op werk heeft al wel gehad. Lekker weekjes vrij enzo. En deze muis maar gezond werken.
Wel 1 weekje thuis gezeten ivm mentaal gedoe
Ja, maar was bang dat ik anders nooit meer naar werk durfde.quote:Op maandag 14 november 2022 20:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
1 weekje maarDas wel erg kort voor overspanningklachten?
Hmm, ik heb al wel vier van die doosjes gebruikt. Steeds negatief.quote:Op maandag 14 november 2022 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb zo''n doosje van 5 gekocht toen. Die is opgegaan. Steeds vals alarm.
Huh nee is toch volgende zomer pas. Of kwam er... Kwam er nou een winterversie weer OMGquote:Op maandag 14 november 2022 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben gisteren nog onder de douche geweest.
Is er al Love Island-hype?
Stond ik in de ochtend op met keelpijn. Zo'n stokje overal insteken. Tranen over de wangen natuurlijk. Maar neuh hoor.quote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al wel vier van die doosjes gebruikt. Steeds negatief.
Heb je het nou over zijn douchebeurten?quote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh nee is toch volgende zomer pas. Of kwam er... Kwam er nou een winterversie weer OMG
Knap dat je het wel zo lang volhoud al dat werk, met tranendalletjes en alquote:Op maandag 14 november 2022 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar was bang dat ik anders nooit meer naar werk durfde.
quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je het nou over zijn douchebeurten?
Ja, dacht wel een winterversie.quote:Op maandag 14 november 2022 20:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh nee is toch volgende zomer pas. Of kwam er... Kwam er nou een winterversie weer OMG
Je hebt er echt alles aan gedaan, zo te lezen.quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stond ik in de ochtend op met keelpijn. Zo'n stokje overal insteken. Tranen over de wangen natuurlijk. Maar neuh hoor.
Heb zelfs nog in bussen gezeten met snotterige kinderen.
HELEMAAL NIET MEER AAN GEDACHT OMGquote:Op maandag 14 november 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dacht wel een winterversie.De zomerversie was heel slecht, toch?
Achja ik huil regelmatig op werk. Hoort erbij.quote:Op maandag 14 november 2022 20:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Knap dat je het wel zo lang volhoud al dat werk, met tranendalletjes en al
Iemand moet het doenquote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja ik huil regelmatig op werk. Hoort erbij.
quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET MEER AAN GEDACHT OMG
Nee was heel goed, wanneer ga je kijken?
Zelfs collega's waarmee ik direct samenwerkte die de volgende dag thuis waren ivm corona en nog steeds niets.quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt er echt alles aan gedaan, zo te lezen.
Misschien kun je het ergens bestellen?quote:Op maandag 14 november 2022 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs collega's waarmee ik direct samenwerkte die de volgende dag thuis waren ivm corona en nog steeds niets.
Het is echt een lijdensweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |