Ben jij ook een schildpadje?quote:Op zondag 13 november 2022 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Hont vernoemd naar mij? Zou wel terecht zijn.
Ah, ja, logisch, die spelen zich af op de bank.quote:Op zondag 13 november 2022 11:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De avonturen van Winnie, James en Lizzy
Zou-ie ook chagrijnig worden van een baardagaam?quote:Op zondag 13 november 2022 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan druipt ie ook af. De 17 honden van Scrut zou hij ook spannend vinden.
Het is wel een raar beest hoor!quote:Op zondag 13 november 2022 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Hmmm behoorlijk, vermoed ik.quote:Op zondag 13 november 2022 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou-ie ook chagrijnig worden van een baardagaam?
Steel je dan alles wat eetbaar is? Gewoon verpakkingen openrukken? Volgens mij wel 😎quote:Op zondag 13 november 2022 21:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Schildpadden stinken en bijten dus ik hoop het niet.
Hoi pitbullekequote:Op zondag 13 november 2022 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Dankzij hem ben ik weer totaal vernederd.quote:Op zondag 13 november 2022 23:00 schreef Recce het volgende:
En Verstappen was weer een echte Verstappen vandaag.
Mwah, voor het team en Perez is een tweede plek in het klassement wel leuk toch? Waarom dan niet even wisselen? Het boeit voor Verstappen toch verder niets? Nu moet-ie maar hopen dat Perez hem nog helpt in de toekomst.quote:Op maandag 14 november 2022 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dankzij hem ben ik weer totaal vernederd.
Ik gaf 'm trouwens groot gelijk dat hij Perez niet voorbij liet komen, het was niet alsof hij Verstappen in eerdere instantie achter zich had kunnen houden.
Het was wel een beetje een erg optimistische actie, maar goed, Hamilton had gewoon wat ruimte kunnen laten. Had Verstappen de bocht dan wel gehaald? Of was-ie dan alsnog in de zijkant van Hamilton gereden?quote:Dat Verstappen een straf kreeg voor het incident met Hamilton vond ik ook wel redelijk bizar.
Ja en nee. Die collega heeft al een jaar een vriendin.quote:Op maandag 14 november 2022 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Werk je nog steeds op dezelfde plek? Heb je die collega al gedate?
en dat ben jij!quote:Op maandag 14 november 2022 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en nee. Die collega heeft al een jaar een vriendin.
quote:Op maandag 14 november 2022 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en nee. Die collega heeft al een jaar een vriendin.
Mja, ik vrees dat dat het niet direct minder terecht maakt.quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Steel je dan alles wat eetbaar is? Gewoon verpakkingen openrukken? Volgens mij wel 😎
quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 18:54 schreef Lyza666 het volgende:
Mja, ik vrees dat dat het niet direct minder terecht maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |