Beter dan wanneer zij/hij vermomd was als paard.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:56 schreef mootie het volgende:
[..]
3 honten, maar 1 is vermomd als kat!
Kan best! Er is ruimte genoeg op de bank daar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter dan wanneer zij/hij vermomd was als paard.
Was ook tof geweest! Maar dan was het niet gelukt om stiekem binnen te sluipen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter dan wanneer zij/hij vermomd was als paard.
Doe ik gewoon wat kussentjes weg.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan best! Er is ruimte genoeg op de bank daar.
Denk je dat Win ook booswoest wordt op een paard?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe ik gewoon wat kussentjes weg.
Ik ben voor Williamsquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Scrut al klaar voor de TV met snacks, bier en een HAAS-petje?
alle snacks zijn over datum en de haas heeft een koe gevangenquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit Scrut al klaar voor de TV met snacks, bier en een HAAS-petje?
Ja!quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat Win ook booswoest wordt op een paard?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
alle snacks zijn over datum en de haas heeft een koe gevangen
Misschien moet-ie met een heeeel klein paardje beginnen?quote:Op zondag 13 november 2022 09:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja!
James vindt dat eng. Vrijdag was ie in de bak met Durk, en die wil dan zoooo graag snuffen. James vindt stom.
Hij is niet echt bang. Lizzy is ook eng, wel ook steeds snuffen. Hij draait zich om en loopt weg.quote:Op zondag 13 november 2022 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet-ie met een heeeel klein paardje beginnen?
Sinds vorige week hebben we een nieuwe kudde Schotse Hooglandersquote:Op zondag 13 november 2022 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]Dat klinkt niet als een feestje. Zijn er eigenlijk wel koeis daar?
En dan vindt-ie Win wel normaal?quote:Op zondag 13 november 2022 10:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is niet echt bang. Lizzy is ook eng, wel ook steeds snuffen. Hij draait zich om en loopt weg.
Dat zou ook wel iets voor de bank van mootie zijn, denk ik.quote:Op zondag 13 november 2022 10:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds vorige week hebben we een nieuwe kudde Schotse Hooglanders
quote:Op zondag 13 november 2022 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou ook wel iets voor de bank van mootie zijn, denk ik.
quote:
De avonturen van Winnie, James en Lizzyquote:Op zondag 13 november 2022 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]Zo te zien is er iets heel ingewikkelds met die bank aan de hand. Die man voor de deur is een heel verhaal aan het lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |