Soury schijnt heel lief te zijn in het echtquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Soury
komt ook blijkbaar
Had er (soms) kleine discussies mee in big brother topic. Zie ik nu pas.
komt dan in orde, ik ook denk ikquote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury schijnt heel lief te zijn in het echt
Weet ik zeker, tof dat je ook komtquote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt dan in orde, ik ook denk ik
Geen zorgen.. ik weet uit ervaring dat ze niet bijt ..althans niet snelquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
komt ook blijkbaar
Toch maar voor de zekerheid even fouilleren bij de deur. Of 't metaaldetectiepoortje van zolder halenquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen zorgen.. ik weet uit ervaring dat ze niet bijt ..althans niet snel![]()
Nee hoor, die muis is echt tof
Komt goed, niks aan de handquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
komt ook blijkbaar
Het laatste metaal van die muis was van zilver/verzilverd en was per post gekomenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toch maar voor de zekerheid even fouilleren bij de deur. Of 't metaaldetectiepoortje van zolder halen
En dat werd zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het laatste metaal van die muis was van zilver/verzilverd en was per post gekomen
dan maar met de Shuttlequote:Op dinsdag 8 november 2022 21:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Shit, mijn transporter is net in onderhoud
Ik lees dit nu pas. Ik ben niet schadelijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Komt goed, niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wie je bent.quote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
komt ook blijkbaar
Welnee, al een veer of 10 in je reetquote:Op donderdag 10 november 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas. Ik ben niet schadelijk
Maar ze blijft toch zo bescheidenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welnee, al een veer of 10 in je reet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |