Bibi Breijman (32) is helemaal klaar met roddels over haar gezin. In haar Instagram Stories haalt ze vrijdag flink uit naar juicekanalen die de afgelopen dagen hebben bericht over Waylon. Hij zou een affaire hebben gehad met een vrouw die hij heeft ontmoet op het kinderdagverblijf van hun dochtertje Teddy. ‘Waar ligt de grens? Hou hier mee op en laat mijn gezin met rust’, foetert ze.![?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp]()
Breijman, die momenteel zwanger is van haar derde kindje en gebukt gaat onder extreme zwangerschapsmisselijkheid, heeft de afgelopen dagen berichten van roddelkanalen onder ogen gekregen waarin onder meer wordt gesteld dat Waylon nóg een affaire zou hebben gehad. Hij zou de vrouw in kwestie hebben ontmoet op het kinderdagverblijf van Teddy, het 5-jarige dochtertje dat hij met Breijman heeft.
Hoewel de zangeres en influencer lange tijd op haar tong heeft gebeten, is ze er nu helemaal klaar mee. In haar Instagram Stories laat ze weten niet gediend te zijn van de roddels die over haar gezin rondgaan. ‘Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, maar dit moet wel een keer eindigen. In al die maanden van vuile berichten over mijn gezin heb ik mijn rug recht gehouden en het genegeerd. Maar nu lig ik hier te vechten onder toezicht van het ziekenhuis voor ons ongeboren kind en wordt de naam van onze dochter gebruikt. Haar eigen veilige omgeving, het kinderdagverblijf en de juf die ook een privéleven heeft.’
De roddels kloppen bovendien van geen kant, meent Breijman. Ze schrijft dat in de periode waarin dit zou zijn gebeurd, zij Waylon nog niet eens kende. ‘Waar ligt de grens? Hou hier mee op en laat mijn gezin met rust’, foetert ze in het bericht.
Breijman is van mening dat de juicekanalen met ‘mensenlevens’ spelen en zegt geen behoefte te hebben aan ‘semi empathische’ berichten. ‘Met hoe erg het wel niet voor mij is dat mijn kraamtijd al een keer door Waylon is verpest en nu weer in deze zwangerschap? Terwijl jullie gewoon weten hoe het echt zit, maar nooit de ballen hebben om dat echt te melden.’
Heftige tijd achter de rugBreijman en Waylon hebben een heftige tijd achter de rug. Anderhalf jaar geleden, toen Bibi net was bevallen van zoon Chester, kwam het nieuws naar buiten dat Waylon (echte naam: Willem Bijkerk) haar had bedrogen toen ze zwanger was. Het werd breed uitgemeten in de media.
,,Na wat er met Willem gebeurde, belandde ik in mijn eigen bubbel. En dat was achteraf ook frustrerend voor hem, voor de schuldige in het verhaal. Die persoon heeft even helemaal geen recht. Geen recht op verdriet. Geen recht op het beschermen van het gezin. Dat had hij verspeeld. Maar ja, achteraf ga je ook zien dat de dader verdriet heeft. Dat inzicht was er niet zomaar, hoor. Ik ben eerst maandenlang boos geweest, en onverschillig. Ik laat hem lekker heel lang hangen, dacht ik. En ik heb heel lang gedreigd met van alles”, vertelde ze afgelopen november in een interview met deze site.
https://www.ad.nl/show/bi(...)n-met-rust~a5bcee4e/Want van de vorige roddels klopte ook niks.

Gelukkig blijft ze ons wel voorzien van informatie over de hel die ze ervaart tijdens haar zwangerschap. Net zoals die andere dinges, voor geen kleintje vervaart.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !