Ja, dat zeg ik. Er is niet altijd een aandeel in zoverre dat daar naar gekeken hoeft te worden omdat dat een van de redenen kan zijn dat iemand vreemdging. Sommige mensen zijn gewoon een egoïstische lul. Ook als je alles doet zoals zij het het liefst hebben.quote:Op zondag 10 december 2023 11:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Aandeel in de relatie. Niet in het besluit van de ander om vreemd te gaan.
Ik ook.quote:Op zondag 10 december 2023 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik gok op bijna 100 procent dat ze binnen 5 jaar alsnog uit elkaar gaan.
Gebeurt veel vaker dan je denkt juist tijdens een zwangerschap, zeker nu zij misselijk is. Z'n dagelijkse portie aandacht valt weg. Als die aandacht elders te krijgen is, dan is er niet veel voor nodig om voor de bijl te gaan. Als iemand die na een week in de woestijn opeens water kan krijgen.quote:Op zondag 10 december 2023 12:10 schreef vencodark het volgende:
Nou ja. Als hij tijdens de zwangerschap van Bibi totaal niet meer opgewonden kan raken of geen stijve, is het theoretisch niet gek dat hij op den duur denkt: Goh, misschien lukt het wel bij een ander. De spanning, een andere vrouw.
Met Bibi was het misschien op den duur zo hetzelfde.
Dat an sich is niet zo vergezocht.
Blijft natuurlijk klootzakkerig.
Ik eveneensquote:
Idolaat van hem of zijn centen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze is idolaat van die vent, iets anders kan ik niet bedenken.
Als ze zich zo nederig blijft gedragen en (een deel van) de schuld bij zichzelf neerlegt lijkt het me een kwestie van tijd voordat het weer mis gaat.
Niet echt netjes om te gokken op zoiets..quote:Op zondag 10 december 2023 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik gok op bijna 100 procent dat ze binnen 5 jaar alsnog uit elkaar gaan.
Wat een geile praat, ik schrik ervan.quote:Op zondag 10 december 2023 23:10 schreef quirina het volgende:
Oh ja met Patricia ( Pies) Paay heeft hij ook nog gerommeld.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)on-en-patricia-paay/
Over ouwe koeien gesproken.quote:Op zondag 10 december 2023 23:10 schreef quirina het volgende:
Omg dat was ik helemaal vergeten,quote:Op zondag 10 december 2023 23:10 schreef quirina het volgende:
Snel weer vergeten.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Omg dat was ik helemaal vergeten,
Nou zeg dat, ik heb dus net nog even dat artikel doorgelezen met die smsjes van hem naar La Paay en wat is het toch een ranzige vieze vent met zijn snuifje nemen en dan La Paay uit haar korsetje willen trekken. Gadverdamme man.quote:
Wel kinky hoor, die Waylonquote:Op zondag 10 december 2023 23:10 schreef quirina het volgende:
Denk dat we meer erectieproblemen van Waylon kunnen verwachten de aankomende jaren.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Jaaaaa bij elkaar blijven vanwege de kinderenprachtige basis, echte liefde.
Ok, ik zal niks meer zeggenquote:Op woensdag 13 december 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf![]()
Kind, houd toch eens je mond!
quote:Op woensdag 13 december 2023 18:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ok, ik zal niks meer zeggen
Ah joh, nog een erectieprobleemliefdesbaby erbij is toch leuk!quote:Op woensdag 13 december 2023 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Alsjeblieft niet zeg. 2 kinderen is voor mij meer dan genoeg
Nou, als ik dat verhaal van Bibi in de Grazia lees (althans, dat stukje wat bij RTL boulevard staat) klinkt een derde kind totaal niet logisch. Maargoed, hun leven enzo.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah joh, nog een erectieprobleemliefdesbaby erbij is toch leuk!
Komt ze nog wel achter. En haar kinderen helaas ook. Weer een gebroken gezinquote:Op woensdag 13 december 2023 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Jaaaaa bij elkaar blijven vanwege de kinderenprachtige basis, echte liefde.
Eerder een lijmbaby.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah joh, nog een erectieprobleemliefdesbaby erbij is toch leuk!
Want dat was ze nog niet toen ze zich opgaf voor Oh oh Cherso.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:49 schreef sherezade het volgende:
Het was eerst best een leuk meiske maar nu is ze me te aandachtsgeil aan het worden.
Niet echt, ze was toch altijd iemand die zich op de achtergrond hield wat ik me kan herinneren.... En continu zat te plukken aan haar wenkbrauwen.. Ze was de saaiste ertussenuitquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Want dat was ze nog niet toen ze zich opgaf voor Oh oh Cherso.
"Niet onaardig," Jezus wat een zure walm weer.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:49 schreef sherezade het volgende:
Bibi is raar, hoe meer dat zij van zich laat horen hoe vreemder dat ik haar ga vinden met die rare uitspraken en gedachtengang.
Het was eerst best een leuk meiske maar nu is ze me te aandachtsgeil aan het worden.
Ze zal ook wel afhankelijk zijn van Wlon want wat doet zij nu eigenlijk behalve wat krultangen testen en dat Vloggen. Zou echt iemand geïnteresseerd daarin zijn als ze niet met Wlon samen was? Ik denk het niet, ze ziet er niet onaardig uit maar haar zang is verder natuurlijk ook gewoon kut en dat gaat hem dus ook niet worden in de toekomst.
"Spare".quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Feit is wel dat Bibi het enige leuke kind op aarde heeft weten te produceren. Nummer twee en drie zijn dan weer volkomen overbodig natuurlijk, maar goed.
Dat is hoe jij het weer interpreteert, niks zuurs aan hoor en helemaal niks negatief naar haar met je zure walm.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
"Niet onaardig," Jezus wat een zure walm weer.
Bibi is echt bovengemiddeld knap met dito stem. Dat ze echt raar denkt over haar relatie en haar gast doet niks af aan hoe knap ze is want ze is echt heel mooi. Naturel en wanneer ze in de steigers heeft gezeten.
Als je een andere mening hebt die niet eens negatief is ben je volgens anderen meteen zuur hier.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, maar ieder z’n eigen smaak natuurlijk.
Blijkbaar,quote:Op zondag 17 december 2023 08:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als je een andere mening hebt die niet eens negatief is ben je volgens anderen meteen zuur hier.
Niemand is knap of lelijk, het is allemaal relatief en vooral persoonlijk. Daarom zegt 'bovengemiddeld knap' mij vrij weinig.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, maar ieder z’n eigen smaak natuurlijk.
Precies. Genoeg mensen die ik erg knap vind maar een ander op kan afknappen.quote:Op zondag 17 december 2023 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niemand is knap of lelijk, het is allemaal relatief en vooral persoonlijk. Daarom zegt 'bovengemiddeld knap' mij vrij weinig.
Wat is bovengemiddeld knap?
Dat dus.quote:Op zondag 17 december 2023 22:26 schreef GwanGwaa het volgende:
Moe word ik inmiddels van die meid
Schijnbaar heeft ze zelf ook weleens een scheve schaats gereden. Maar dat steeds uitventen van dat vreemdgaan van Willen wordt inmiddels echt strontvervelend.
Lekker verwoord (lekkende borsten) en kan Oxazepam niet in borstvoeding terechtkomen? Ik heb geen kind dus whatever, maar ben gewoon benieuwd.quote:Ik zat daar voor oxazepam, want ik moest rustig worden en mijn borsten moesten weer gaan lekken om mijn kind te kunnen voeden
Of ze weet het verschil niet tussen oxazepam en oxytocine.quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Edit: nog steeds issues. Dan maar zo. Reactie op het MC-artikel:
[..]
Lekker verwoord (lekkende borsten) en kan Oxazepam niet in borstvoeding terechtkomen? Ik heb geen kind dus whatever, maar ben gewoon benieuwd.
En direct Oxazepam regelen om rustig te worden?
Als je het verschil tussen medicatie niet weet, moet je het al helemaal niet nemen,quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Of ze weet het verschil niet tussen oxazepam en oxytocine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |