ik vind het juist nog vernederender voor Bibi. Echt alle vuile was moest buiten. Beter had hij er gewoon helemaal niets meer over gezegd. Waarom ook, je hoeft je toch niet te verantwoorden voor heel de natie.quote:Op maandag 7 november 2022 13:09 schreef Marsenal het volgende:
Je erectie- en relatieproblemen bespreken op de televisie, je moet het maar willen. Dit is denk ik zijn manier om door het stof te gaan voor z'n vriendin.
Dat het een lul was om vreemd te gaan, wisten we al, de reden doet er ook niet toe, dat is een rookgordijn. Dit doet er alleen maar toe zodat hij zijn vrouw kan tonen dat hij bereid is om te kruipen om de boel te redden. Waylon neemt in elk geval de regie.
Heel vaak de 'slappe' lach hebben, natuurlijk.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bibi Breijman en Waylon grappen veel over affaire: 'Stoppen het niet in doofpot'
https://www.nu.nl/achterk(...)niet-in-doofpot.html
Ik vraag me af wat ik me bij deze grappen moet voorstellen.
quote:Op woensdag 8 november 2023 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel vaak de 'slappe' lach hebben, natuurlijk.
Inderdaad. Het is al verschrikkelijk om bedrogen te worden, maar dat heel Nederland nu weet hoe je seksleven in elkaar zat.. Ik zou hier flink van balen.quote:Op maandag 7 november 2022 22:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik vind het juist nog vernederender voor Bibi. Echt alle vuile was moest buiten. Beter had hij er gewoon helemaal niets meer over gezegd. Waarom ook, je hoeft je toch niet te verantwoorden voor heel de natie.
Hij noemt het een erectieprobleem, maar hem alleen niet hard krijgen voor je vrouw betekent gewoon dat je klaar bent met je vrouw. Lekker lafjes, dan verbreek je de relatie maar en kan je neuken wat je wilt. Sneuneus dat hij is.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:18 schreef Truien het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is al verschrikkelijk om bedrogen te worden, maar dat heel Nederland nu weet hoe je seksleven in elkaar zat.. Ik zou hier flink van balen.
Ik vind het een ongeloofwaardig verhaal over de erectieproblemen. Zeker omdat hij complete seksrelaties had met andere (jonge) vrouwen.
Alles kunnen neuken maar bij je eigen vrouw niet presteren betekent m.i. vooral dat je psychisch de boel niet helemaal op orde hebt, dat je een soort bindingsangst hebt of niet in staat bent om je emotioneel open te stellen, of je jezelf een bedrieger voelt.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:36 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij noemt het een erectieprobleem, maar hem alleen niet hard krijgen voor je vrouw betekent gewoon dat je klaar bent met je vrouw. Lekker lafjes, dan verbreek je de relatie maar en kan je neuken wat je wilt. Sneuneus dat hij is.
Dit. Geloof niks van zijn slappe worst.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:18 schreef Truien het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is al verschrikkelijk om bedrogen te worden, maar dat heel Nederland nu weet hoe je seksleven in elkaar zat.. Ik zou hier flink van balen.
Ik vind het een ongeloofwaardig verhaal over de erectieproblemen. Zeker omdat hij complete seksrelaties had met andere (jonge) vrouwen.
Leuk voor dat kind om straks te lezen, bahquote:Op woensdag 8 november 2023 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bibi Breijman en Waylon grappen veel over affaire: 'Stoppen het niet in doofpot'
https://www.nu.nl/achterk(...)niet-in-doofpot.html
Ik vraag me af wat ik me bij deze grappen moet voorstellen.
Bedoel je niet de gleuv'n?quote:Op woensdag 8 november 2023 16:07 schreef HyperViper het volgende:
Waylon geniet gewoon van het leuv'n. Laat die man.
Maar zij hangt de vuile was toch net zo goed buiten in haar boek? Dat ze seksueel gefrustreerd was door zijn erectieproblemen? Als zij niet had gewild dat dit allemaal op nationale tv zou worden uitgezonden dan had ze er wel een stokje voor gestoken ga ik vanuit.quote:Op maandag 7 november 2022 22:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik vind het juist nog vernederender voor Bibi. Echt alle vuile was moest buiten. Beter had hij er gewoon helemaal niets meer over gezegd. Waarom ook, je hoeft je toch niet te verantwoorden voor heel de natie.
Dat hij dat lulverhaal ophing bij Boerderij van Dorst is inmiddels een jaar geleden, wat Bibi er toen van vond weet ik niet, maar ik zie haar boek niet als een "maar zij, in haar boek..."quote:Op woensdag 8 november 2023 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar zij hangt de vuile was toch net zo goed buiten in haar boek? Dat ze seksueel gefrustreerd was door zijn erectieproblemen? Als zij niet had gewild dat dit allemaal op nationale tv zou worden uitgezonden dan had ze er wel een stokje voor gestoken ga ik vanuit.
Ze is idolaat van die vent, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie het verband tussen zelfstandigheid en vreemdgaan niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |