Maar dan nog zie je op je hoofdscherm dat iemand belt. Dat wil ik graag muten.quote:Op zondag 6 november 2022 21:55 schreef Spocke het volgende:
@:Landgeld Ik kan bij contacten de persoon een eigen ringtone geven en ook "geen" ringtone aanklikken.
Nee, anders zou ik het niet vragen. :pquote:Op maandag 7 november 2022 07:30 schreef Mano_ het volgende:
Kan je niet gewoon tegen die persoon zeggen dat ‘ie niet meer moet bellen?
De meeste mensen hebben de ballen om of het contact te blokkeren of te zeggen dat ze moeten opdonderen.quote:
Ik zie nergens die optie....quote:Op donderdag 10 november 2022 18:44 schreef Tegan het volgende:
Ik kan dit denk ik via de app van mijn provider.
Edit: Dat was de vraag niet.
Wellicht kan dit in de instellingen bij Notificaties oid?
Ik kan me veel situaties voorstellen waarin een mute functie in whatsapp nuttig of haast noodzakelijk kan zijn, zeker wanneeer je in meerdere whatsapp groepen zit. Logisch dat die functionaliteit voorzien is. Daarentegen is er weinig behoefte aan de functionaliteit die jij zoekt, dat lijkt me enkel nuttig als je bvb een vriendin hebt die, als je niet opneemt, steeds opnieuw blijft bellen. Wanneer je met andere zaken op je phone bezig bent zal dat vervelend zijn. Maar het is geen situatie waar veel mensen last van hebben.quote:Op maandag 7 november 2022 06:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar dan nog zie je op je hoofdscherm dat iemand belt. Dat wil ik graag muten.
Zou toch moeten kunnen?Zoals jij WhatsApp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |