abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8338376
Beste Allen,

na enig zoekwerk op deze site kwam ik erachter dat de mensheid alhier algeheel positief tegenover de radio prestaties van Claudia de Breij van 3FM staat. Nu vind ik dat geen probleem, maar het lijkt me toch interessant om een soort van inventaris te maken van meningen omtrent wie niet zo gecharmeerd is van haar kunnen.

Ikzelf heb voor mijn eigen radioprogramma eenmalig contact gehad met haar (http://www.students.let.uu.nl/home/I.Janse/Radiofeedback.htm), wat uitliep op een bijzonder leuke conversatie. Graag zou ik dus meer dingen willen vernemen omtrent negatieve reacties op Claudia.

Let op: dit is geen algehele oproep tot onverdeeld negativisme, maar een zo objectief mogelijke inventaris (as if there is objectivity at all, maar okay ).

Gegroet,
Inge

ps: en voor het geval ik (on)uitgesproken wetten van dit forum breek met deze post beroep ik mij op het feit dat dit mijn eerste post hier ooit is

"Wie niet tevreden is moet zich ophangen" (Gerard van het Reve, op naar het einde)
  vrijdag 7 februari 2003 @ 20:11:58 #2
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_8338436
SPAM?
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  vrijdag 7 februari 2003 @ 20:13:48 #3
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_8338452
toffe reactie op die mail !!
pi_8338479
'En dit is Claudia' is alleen een leuk programma als Giel Beelen het presenteert.

Meer fans:
Claudia de Breij

Meer Claudia:
... en dit is Claudia

I intend to live forever, or die trying.
pi_8338501
Ja, ook ik was blij verrast . Daarom mijn melding dat dit geen oproep is tot negativisme, maar meer om voor mezelf een beeld te vormen .
"Wie niet tevreden is moet zich ophangen" (Gerard van het Reve, op naar het einde)
pi_8338532
Dwerg: bedankt voor de link. Ik kon met de zoekfunctie niets anders vinden dan positieve berichten.
  zondag 9 februari 2003 @ 17:18:31 #7
40681 Yoron
Nu ook zondags open
pi_8369054
Claudia is super! Vind haar leuker dan Isabelle in ieder geval. Kunnen die twee niet ruilen ofzo?

Yoron | The radio

Moderator dinsdag 11 februari 2003 @ 13:29:23 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8409906
Dubbel.

Op slut dus.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')