ohja, grote kans.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Precies dit,ik mot m niet, hij gaat nog winnen ook
Grote kans als het zo doorgaat.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Als ze hem er niet voortijdig uit flikkeren. Maar hij is Febo dus denk dat hij redelijk onschendbaar is tot in ieder geval de finale.quote:Op zondag 6 november 2022 11:42 schreef juul. het volgende:
[..]
niet mooiquote:Op zondag 6 november 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Alies : Het staat je echt mooi.
Zoe:
[ afbeelding ]
Het is bijna schattig hoe blij ze is.
Het is teveel make-up daar houden echte kerels niet vanquote:Op zondag 6 november 2022 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
De make up van Zoë wordt wel echt mooi
aww waarom zo gemeen..quote:Op zondag 6 november 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Die make-up van Zoe...Ze ziet er zo nog mongolischer uit.
Omdat het moet.quote:
Ik ook niet maar Zoë houdt van ladingen make up en het is mooi aangebracht voor een feestje. Maar nu gaat ze zelf zeuren over te dikke eyeliner..quote:Op zondag 6 november 2022 11:46 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is teveel make-up daar houden echte kerels niet van
neequote:Op zondag 6 november 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat het moet.Iemand moet haar de waarheid zeggen. Anders kom je er niet.
Ja, en ze zijn gewoon onder elkaarquote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gedoe voor een 'cocktailparty' van een paar uurtjes.
Ook wel omdat er niet heel veel andere dingen te doen zijnquote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Werkverschaffing.quote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook wel omdat er niet heel veel andere dingen te doen zijn
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik ook.. Maar het begint al smiddags.. dan is die drank om 5 uur toch op.. dus ja..quote:Op zondag 6 november 2022 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.
Weet het niet, het is niet in de avond/nacht dus denk dat het wel mee valt en zelfs tegen gaat vallen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat die cocktail party plus helemaal uit de klauwen gaat lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |