Nag - Jullie zijn niet mijn niveau
Nag - stationshoeren
Nag - Fuck Def Rhymz
nog een nag nummer:
Nag - Noordside
[Dit bericht is gewijzigd door Ludacriss op 07-02-2003 20:17]
Vooral de jongen die als eerste rapt op Zogenaamde Playerz is echt goed.
quote:hahahaahaha jullie gaan me niet vertellen dat ze serieus een platencontract hebben?
Op vrijdag 7 februari 2003 22:51 schreef MSXUser het volgende:Je moet je toch diep schamen om dit uit te brengen?
quote:Beejte makkelijk om de hiphopscene van tegenwoordig af te rekenen op jochies als die van NAG. Geen aandacht aan besteden zou ik zeggen. En laten we alsjeblieft niet doen alsof OP zulke geweldige dingen uitbrengt...
Op maandag 17 februari 2003 17:12 schreef Ibanez het volgende:
MWoehaha, nu dit is echt weer voer voor de O.P. De hip hop scene van tegenwoordig maakt het de oudeschool nederhoppers wel erg makkelijk om te blijven volhouden dat de oude stijl de beste is, en ik geef ze na dit voorbeeld ok nog gelijk ook!!!!!
'pim veel mensen vonden je al teveel, maar 6 kogels waren genoeg voor een enkeltje naar de hell'
op zich is 't wel lachen om die shit te dl'en en met aantal vrienden te downloaden je lacht je echt rot
[Dit bericht is gewijzigd door sdk op 29-08-2003 22:12]
quote:onbedoeld zeer vermaklijk
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:06 schreef sdk het volgende:
ja heb is rond gekeken
en vond NAG - ewa pim'pim veel mensen vonden je al teveel, maar 6 kogels waren genoeg voor een enkeltje naar de hell'
op zich is 't wel lachen om die shit te dl'en en met aantal vrienden te downloaden je lacht je echt rot
het mooiste vind ik dat zo'n gast in 'fuck def rhymz' zegt: "jij vieze vuile fake-neger"
of "het is 12 uur in de nacht ik loop over straat (vet gevaarlijk)"
quote:Dat is natuurlijk wel een zeer goede line, helaas is de rest nog steeds bar slecht
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:06 schreef sdk het volgende:
'pim veel mensen vonden je al teveel, maar 6 kogels waren genoeg voor een enkeltje naar de hell'
'Fuck die joden, de vieze joden / de allochtonen zullen jullie komen doden / Playerhaters moeten dood, want ze spelen met je brood, Binnenkort komt, gaat die T-shirt, wordt rood / Joden moeten dood, Hamas, Hamas, Joden aan het gas / kameraad, luister naar de bas, 11 september, 11 september, twee vliegtuigen op de World Trade Center / Fuck die Israël / fuck die VS, Saddam Hoessein die is the best, Moslims weten dat de wereld binnenkort vergaat, jullie Joden moeten weten dat ik jullie haat / Binnenkort kom ik met kalasjnikov / jullie moeten weten dat ik jullie pof''.
Best wel sneu dus..... ik op zulke gasten.
quote:Gelukkig is er nog het nummer kutmarokkanen, met wat improvisatie kan je daar ook hele leuke dingen mee doen
Op vrijdag 21 november 2003 09:37 schreef OutKast het volgende:
Dat zijn toch die gasten die deze lyrics een in een van hun tracks hebben:'Fuck die joden, de vieze joden / de allochtonen zullen jullie komen doden / Playerhaters moeten dood, want ze spelen met je brood, Binnenkort komt, gaat die T-shirt, wordt rood / Joden moeten dood, Hamas, Hamas, Joden aan het gas / kameraad, luister naar de bas, 11 september, 11 september, twee vliegtuigen op de World Trade Center / Fuck die Israël / fuck die VS, Saddam Hoessein die is the best, Moslims weten dat de wereld binnenkort vergaat, jullie Joden moeten weten dat ik jullie haat / Binnenkort kom ik met kalasjnikov / jullie moeten weten dat ik jullie pof''.
Best wel sneu dus..... ik
op zulke gasten.
Ontopic: heb wat neergeladen omdat ik het in de krant las. Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om zo iets belachelijks.
Nieuwe Allochtone Generatie...slim, als je een nieuwe generatie bent, ben je volgens mij al niet meer allochtoon...tenzij het een nieuwe golf betreft
en naar ik aanneem worden de heren binnenkort aangehouden wegens belediging, aanzetten tot haat en bedreiging met de dood.
Dit soort types wil niets anders dan provoceren, misbruikt de Palestijnse strijd voor hun eigen gewin en zet hun eigen gemeenschap in een kwaad daglicht.
Deze puberale stumpers zijn een smet op een bevolkingsgroep die het al moeilijk genoeg heeft en een zegen voor extreem-rechts. Tel uit je winst
PS, muzikaal en raptechnisch zijn het waardeloze wannabees met de orginaliteit van Carlo Boshardt en de flow van een baksteen.
quote:Ha, inderdaad. Ik heb uit nieuwsgierigheid (niet dat ik sympathie heb voor dit soort teksten, maar goed..) eens twee nummers beluisterd, dat jodennummer en dat nummer over Pim F., en het is muzikaal gezien echt helemaal niks, slappe Casio-beats en rappers die niet eens tot 4 kunnen tellen om in de maat te blijven.
Op dinsdag 2 december 2003 15:20 schreef FuckdeBagwan het volgende:
PS, muzikaal en raptechnisch zijn het waardeloze wannabees met de orginaliteit van Carlo Boshardt en de flow van een baksteen.
Maar goed, het is een oude truc: als je geen muzikaal talent hebt (terwijl dat in hiphop toch wel degelijk voorkomt), dan ga je maar zo veel mogelijk provoceren om op te vallen.
En daarna graag kamperen op de Gaza-strook, kijken of ze die leuke rapjes voor wat Israelische soldaten durven te doen, ga ik het wel vertallen voor ze.
[Dit bericht is gewijzigd door FuckdeBagwan op 02-12-2003 19:59]
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35055
Fuck de joden, de vieze joden, de allochtonen zullen jullie komen doden, (), Hamas Hamas, joden aan het gas, (), binnenkort kom ik met mijn kalasjnikov, jullie moeten weten dat ik jullie pof. Dit zijn fragmenten uit een rapnummer van de Amsterdams-Hilversumse rapgroep N.A.G. (Nieuwe Allochtone Generatie).
http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=420197/sc=3f0714
In Netwerk zei die gast dat hij 't niet meende en dat hij niets tegen joden heeft. Nou, dat is te blijken uit de tekst. Oppakken en in ergens in de noordzee dumpen, als je 't aan mij vraagt!
Mag dit van de wet? (edit: ik bedoel de tekst van dat liedje, niet op je ze in de zee mag dumpen)
quote:Dat nummer is dus al 3 jaar oud.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:In Netwerk zei die gast dat hij 't niet meende en dat hij niets tegen joden heeft. Nou, dat is te blijken uit de tekst.
Waarom nu ineens al die commotie?
Wat zijn die gasten triest..
quote:Ik zag 't vandaag pas.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:39 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat nummer is dus al 3 jaar oud.
quote:Geen idee. Een lerares heeft een paar maanden terug iets gehoord van die groep en die is gaan spitten en heeft uiteindelijk de krant gehaald.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:Waarom hebben die gasten dan 3 jaar gewacht met aanklagen?
quote:Kijken hoe de marokanen zouden reageren als ik een rap zou maken met texten over marokanen.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
In Netwerk zei die gast dat hij 't niet meende en dat hij niets tegen joden heeft. Nou, dat is te blijken uit de tekst.
--------------------------------------------------------------------------------Dat nummer is dus al 3 jaar oud.
en als het mij dan een beetje te heet onder de voeten word dan zeg ik gewoon dat ik het niet meende.
zou ik er mee weg komen of zouden ze door blijven drammen op discriminatie ?
quote:Ja moet je alleen proberen het nummer drie jaar lang verborgen te houden
Op vrijdag 9 januari 2004 21:49 schreef Formula1 het volgende:en als het mij dan een beetje te heet onder de voeten word dan zeg ik gewoon dat ik het niet meende.
quote:Daar heb je gelijk in, maar als ik 3 jaar geleden een bank heb beroofd en ze komen er vandaag achter, ben ik vandaag wel goed de lul
Op vrijdag 9 januari 2004 21:39 schreef calvobbes het volgende:
Dat nummer is dus al 3 jaar oud.Waarom nu ineens al die commotie?
quote:Ja maar drie jaar gelden was jij nog minderjarig
Op vrijdag 9 januari 2004 21:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:Daar heb je gelijk in, maar als ik 3 jaar geleden een bank heb beroofd en ze komen er vandaag achter, ben ik vandaag wel goed de lul
Dat scheelt je ook in gevangenis straf
quote:Nee, 3 jaar geleden was ik op papier ook al volwassen
Op vrijdag 9 januari 2004 21:52 schreef calvobbes het volgende:Ja maar drie jaar gelden was jij nog minderjarig
Dat scheelt je ook in gevangenis straf
quote:oeps
Op vrijdag 9 januari 2004 21:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:Nee, 3 jaar geleden was ik op papier ook al volwassen
Maar goed, die jongens waren toen iig nog niet volwassen zeggen ze zelf, van de FP:
quote:
In een jongerencentrum te Hilversum sprak Netwerk de maker van de tekst: Ozgür. Hij zei de tekst gemaakt te hebben in een periode van zijn leven dat hij opstandig en kwaad was. De jongeman zei absoluut niet meer achter de inhoud van het nummer te staan en spijt te hebben van de tekst. Ozgür gaf aan pas vader te zijn geworden en de periode uit zijn leven waarin hij de tekst schreef afgesloten te hebben. Ook zou hij graag een gesprek willen aangaan met CIDI-directeur Ronny Naftaniël.
quote:Ken jij die kankermoslims? tsja... kunnen ze geen eigen teksten verzinnen over joden?
Op zondag 9 februari 2003 22:27 schreef jammin4life het volgende:
Toevallig ken ik die jongens een beetje en ik moet zeggen dat ze steeds beter worden. Die eerste paar nummers waren inderdaad niet allemaal even goed, maar wat ze nu brengen is echt mad goed. Ze zetten het alleen niet op Kazaa. Twee goeie nummers die wel op Kazaa te vinden zijn zijn:
Tussen Vier Muren en
Zogenaamde PayerzVooral de jongen die als eerste rapt op Zogenaamde Playerz is echt goed.
Trieste figuren.
quote:Op deze manier ben jij geen haar beter dan hun een aantal jaar geleden.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:34 schreef Pappie_Culo het volgende:Ken jij die kankermoslims? tsja... kunnen ze geen eigen teksten verzinnen over joden?
Trieste figuren.
quote:Oog om oog maakt blind.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:49 schreef Formula1 het volgende:[..]
Kijken hoe de marokanen zouden reageren als ik een rap zou maken met texten over marokanen.
Dan wel in de kinder texten als NAG blijvend natuurlijk
dat zou dan worden" marokanen zijn niet pluis
ik gooi varkensbloed in je huis"en als het mij dan een beetje te heet onder de voeten word dan zeg ik gewoon dat ik het niet meende.
zou ik er mee weg komen of zouden ze door blijven drammen op discriminatie ?
Ze willen echt gangsta overkomen, terwijl het gewoon randstad mocro's zijn
quote:Een paar jaar terug dachten ze zo
Op zaterdag 10 januari 2004 15:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:er zijn maar een paar gewaaide marokanen die zo denken.
quote:Echt
Op zaterdag 10 januari 2004 16:49 schreef thetruth het volgende:
Het zijn Turken btw.
quote:Klopt ja zo klinken ze wel. Maar ja het zijn gewoon trieste zwervers
Op zaterdag 10 januari 2004 16:56 schreef BFSkinner het volgende:[..]
Echt
ze klinken meer marokkaans (EN JA daar zit wel degelijk verschil in
)
quote:Ik hoef ook niet beter te zijn. En geloof boeit me sowieso niks. Dus of ze nou moslim of jood of christen zijn zal me worst wezen. Gaat mij er meer om dat ik het niet zo heb op dat 'stoere allochtonen' gedoe. Het is een beetje lastig uit te leggen allemaal. Zit een beetje complex in elkaar.
Op zaterdag 10 januari 2004 15:59 schreef calvobbes het volgende:[..]
Op deze manier ben jij geen haar beter dan hun een aantal jaar geleden.
Trieste is dat jij nu nog wel achter je uitspraken staat (neem ik aan) en zij ondertussen allang niet meer.
Bovendien.... als ze er echt zo'n spijt van hebben... doe er dan wat aan.
quote:Dat heet cabaret mijn vriend.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:09 schreef GSMboy het volgende:
En de vliegende panters met Aanvalluh. Wel leuk totdat ze gaaf Fok!ken met de joden :| Puur ongepast.
ontopic:
Ik vind dat NAG wel grappig, maar neem het allemaal niet zo serieus.
Zouden jullie ook eens moeten proberen.
Goed is het zeker niet.
Ps; nummertje over de joden is overigens heel oud.
Ja Marvin dat is er, zoek maar eens op Kale Vandalenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:06 schreef Marvin het volgende:
Is er ook een soort van tegenhanger van N.A.G. ?
N.A.G. "rapt" over joden die dood moeten, is er ook zoiets als een stel joden rappers die rappen over Marokkanen die dood moeten? Of Nederlanders die daarover rappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |