haha is nog waar ookquote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje heb bezoek, dus die zit nu met fatte clawwe de snackbar leeg te bestellen
Voor mij ook hahaquote:Op zondag 6 november 2022 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
okee dat zal wel even wennen worden voor ons
* engine doet mond weer openquote:Op zondag 6 november 2022 17:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
* Loveable doet engine zijn mond dicht
* Loveable doet hem weer dicht en zegt.. waarom kijk je zo verbaastquote:
Ik moet nog even wennen denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 17:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
* Loveable doet hem weer dicht en zegt.. waarom kijk je zo verbaast
Vast wel jaquote:
Wel lekker genderneutraal nu Mrs weg isquote:Op zondag 6 november 2022 17:29 schreef Loveable het volgende:
Omdat ik dat wilde, eigenlijk een hele andere naam. Maar ik weet geen leuke haha
Helemaal als ik het poppetje ook nog veranderquote:Op zondag 6 november 2022 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel lekker genderneutraal nu Mrs weg is
Daar heb ik wel een mening overquote:Op zondag 6 november 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
Heb het al lang op
Drink nu thee [ afbeelding ]
jij hebt toch niet voor niks mrs eraf gehaaldquote:Op zondag 6 november 2022 20:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is toch,als mannen thee drinken
Dus wil niet zeggen dat ik getransformeerd ben naar een manquote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij hebt toch niet voor niks mrs eraf gehaald
quote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus wil niet zeggen dat ik getransformeerd ben naar een man
Doe ik niet hoor,iedereen mag thee drinken is gezelligquote:
Theequote:
lekker kwirquote:Op zondag 6 november 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij hebt toch niet voor niks mrs eraf gehaald
Overdag wel. Al drink ik niet veel koffie. Ik heb nu karnemelkquote:
Ik hooguit twee kopjes maar dan Cappuccino of Lattequote:Op zondag 6 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Overdag wel. Al drink ik niet veel koffie. Ik heb nu karnemelk
Liefst gewoon filterkoffie eigenlijkquote:Op zondag 6 november 2022 21:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik hooguit twee kopjes maar dan Cappuccino of Latte
drink meestal glaasje water wanneer ik opsta, maar daarna wel koffie iddquote:Op zondag 6 november 2022 21:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Het eerste wat je drinkt als je wakker wordt?
Ah okquote:Op zondag 6 november 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Liefst gewoon filterkoffie eigenlijk
Glaasje water is wel goed ja..ik vergeet dat vaakquote:Op zondag 6 november 2022 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drink meestal glaasje water wanneer ik opsta, maar daarna wel koffie idd
ja hey ik was vandaag even booswoest omdat het stukje waar ik mijn e-scoot kon parkeren is verkleindquote:Op zondag 6 november 2022 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
veel e-scoots gaan verdwijnen he, gelukkig niet voor jou in rotterdam
de context van dat het lockdown was en mijn associaties ervanquote:
da's enige bedrijf waar ik voor mijn deur kan parkeren maar waar ik geen gebruik van maak omdat hun scooters kut zijnquote:Op zondag 6 november 2022 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
Go Sharing zegt dat de scooters geleidelijk uit de steden zullen verdwijnen. Je kunt nog wel van de groene scooter gebruikmaken in onder meer Haarlem, Delft, Den Haag en Rotterdam.
gevolg is nu toch mooie bijkomstigheid van thuiswerken. zie het mooie ervan <3quote:Op zondag 6 november 2022 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de context van dat het lockdown was en mijn associaties ervan
toen werkte ik nog niet, was paar maanden geleden afgestudeerd en op zoek naar werk maar alles lag stilquote:Op zondag 6 november 2022 23:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gevolg is nu toch mooie bijkomstigheid van thuiswerken. zie het mooie ervan <3
quote:
Ja toen begon het, maar na 2016 ging het ff niet lekker en ook tijdlang bijna niks gedaanquote:Op zondag 6 november 2022 23:20 schreef suzi1 het volgende:
haha ik dacht al die tijd dat jouw studententijd minstens 10 jaar geleden was
nee klopt, maar soms krijg je onverwachts wat associaties, hoort bij verwerking denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 23:45 schreef Schakeltopia het volgende:
het terughalen van iets wat niet meer te veranderen is heeft weinig zin, beter focussen op de mooie dingen die gebeurd zijn
helaas nietquote:Op zondag 6 november 2022 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
dus nu kun je asot kaarten vergoed krijgen van zorgverzekering?
met micro dosing lsdquote:Op zondag 6 november 2022 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga psy-trance maken voor de zorg
muziek is wel iets wat mij beetje op de rails bleef houdenquote:Op zondag 6 november 2022 23:52 schreef suzi1 het volgende:
ik denk zelf juist altijd door teveel in muziek te gaan zitten dat je zoveel emosies oproept dat t niet meer goed voor je is. maar anderen hebben dat juist heel erg nodig.
ja dat hebben meer mensen.quote:Op zondag 6 november 2022 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
muziek is wel iets wat mij beetje op de rails bleef houden
Kapsalon, of spareribs?quote:Op maandag 7 november 2022 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om wat te bestellen maar weet niet wat
Tuurlijk, maar jij ook wel en hema ook wel alleen is soms lastig wat je nu moet kiezenquote:Op maandag 7 november 2022 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
Loveable weet wel wat lekkere dingetjes om te bestellen.
#viesdikgenotschaapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |