Ziet er leuk uitquote:Op zondag 6 november 2022 07:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ontbijt buffet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap dat niet ze flikkeren overal mayo en tomatenketchup op...quote:Op zondag 6 november 2022 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker liters fritessaus om 8 uur 's ochtends.
Nu zit hij met al z'n vrienden op de bank...quote:Op zondag 6 november 2022 07:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien waren dat zijn vrienden niet
En Aromatquote:Op zondag 6 november 2022 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet ze flikkeren overal mayo en tomatenketchup op...
Wel leuk een keer de groep samen in de vroege morgenquote:Op zondag 6 november 2022 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja.. was al een drukte van belang vanmorgen in de keuken ...
Ze zijn met pannendeksels wakker gemaakt.
Ik ben zelf ook wel een aromat fan maar niet overal bij/ op en met mate...quote:
Ja zeker... ook voor de streamers, ik heb vanaf 06.00 heerlijk liggen kijken...😉quote:Op zondag 6 november 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel leuk een keer de groep samen in de vroege morgen
Nou ja ieder zijn dingquote:Op zondag 6 november 2022 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een aromat fan maar niet overal bij/ op en met mate...
Ik erger me kapot aan Erik met z'n vieze gelik overal aan... ieuwwwquote:Op zondag 6 november 2022 08:09 schreef 5thencounter het volgende:
Alles op , nou ja nog een beetje uit te likken voor Erik..
Ohnee.. Zowie brult of iemand nog wat pakken wil voor haar
[ afbeelding ]
Ze is uit een nachtmerrie getrokkenquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is uit een nachtmerrie getrokken
Mirthe doet dat ook.quote:Op zondag 6 november 2022 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan Erik met z'n vieze gelik overal aan... ieuwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |