Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:24 schreef Blues het volgende:
Maar Tele, waar komt die opmerking vandaan dan?
Dat ie zich niet tot je aangetrokken voelt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
En bedankt voor dit lieve naamtopic
Ik moet morgen half 7 op voor m'n wedstrijd in verweggistan maar ben nog veel te opgefokt om te slapen
Had een boel romantische romans meegenomen om te lezen 's avonds en onderweg, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in
Ik had wraakzuchtige moordboeken of trieste huilboeken op de e-reader moeten zetten of zo
Wat ik nog helemaal niet verteld had hier, ik had vorige week een datingapp op m'n telefoon gezet gewoon om te kijken wat ik ervan vind, en ik heb echt al een hele rij aan reactiesquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Best kut gewoon.
Dat duurt ff, maar dan ben je er overheen, je hebt toch het afspraakje waar je zin in had gehad
Dat is supergoed manmanman
Hij appte iets als:quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat ie zich niet tot je aangetrokken voelt.
Waarom appt hij zoiets?
Denk dat het wel goed is om daar open en duidelijk over te zijn toch? Nu ga ik iig geen dingen van hem verwachten die er niet in zitten. (Moet uitkijken de "niet per se" en de "weet niet of" niet te lezen als "dus misschien toch wel ooit!!!" want dan ga ik stomme dingen doen)quote:Ik vond het leuk vandaag en als je me in (stad) uitnodigt kom ik graag een keer langs. Maar ik had het idee dat het voor jou meer dan gewoon gezellig was.
Ik vind je interessant en stoer met (noemt dingen die ik hem verteld heb) maar voel me niet per se tot je aangetrokken.
Maw, als je een vriendje zoekt weet ik niet of je bij mij goed zit.
Duidelijk idd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:56 schreef Tele6 het volgende:
Hij appte iets als:
Denk dat het wel goed is om daar open en duidelijk over te zijn toch? Nu ga ik iig geen dingen van hem verwachten die er niet in zitten. (Moet uitkijken de "niet per se" en de "weet niet of" niet te lezen als "dus misschien toch wel ooit!!!" want dan ga ik stomme dingen doen)
Ik vind het inmiddels dus ook gewoon een hork eerste klas.quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:47 schreef Blues het volgende:
Dat ie zich niet tot je aangetrokken voelt.
Waarom appt hij zoiets?
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels dus ook gewoon een hork eerste klas.
Maar ja, het is wel duidelijk. Een duidelijke hork.
Knuffel voor Tele
Ik weet het ook niet. Niet tot je aangetrokken voelen, klinkt zo...afwijzend. Maar op zich is dat natuurlijk wel waar het om gaat als je wilt daten/seksen met iemand. En hij heeft ook wel tof gezegd wat hij wel heel leuk aan je vond.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?
Bedankt voor de knuffel
Ik heb op m'n 19e eens een blauwtje gelopen met iemand die zich wel echt als een hork gedroeg. Had me 2 weken lang lopen versieren, naïeve Tele had alle signalen helemaal niet door, en toen ik het eenmaal wel door had en wilde, was hij het zat omdat hij me te naïef en te jong vond inmiddels. Toen heb ik een verhaal van een uur over me heen gekregen over dat ik veel te naïef en veel te jong was. Pohhhh dat had anders gekundquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Niet tot je aangetrokken voelen, klinkt zo...afwijzend. Maar op zich is dat natuurlijk wel waar het om gaat als je wilt daten/seksen met iemand. En hij heeft ook wel tof gezegd wat hij wel heel leuk aan je vond.
Vergeleken daarmee is dit gewoon uitermate vriendelijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb op m'n 19e eens een blauwtje gelopen met iemand die zich wel echt als een hork gedroeg. Had me 2 weken lang lopen versieren, naïeve Tele had alle signalen helemaal niet door, en toen ik het eenmaal wel door had en wilde, was hij het zat omdat hij me te naïef en te jong vond inmiddels. Toen heb ik een verhaal van een uur over me heen gekregen over dat ik veel te naïef en veel te jong was. Pohhhh dat had anders gekund
Ach, jammer dat hij jou anders ziet dan jij hem.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja? Had hij me beter aan het lijntje kunnen houden? Subtieler afwijzen op de een of andere manier?
Hij heeft trouwens hierna (toen ik bevestigde dat z'n idee klopte) nog sorry gezegd en gezegd dat hij het stoer vond dat ik 'm gevraagd had.
Bedankt voor de knuffel
Vind het ook totaal niet horkerig. Als je met iemand afspreekt echt als date dan heb je toch vaak achteraf even zo'n evaluatie. Vond jij het net zo leuk als ik? Hebben we dezelfde verwachting bij een vervolg date?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens hierna (toen ik bevestigde dat z'n idee klopte) nog sorry gezegd en gezegd dat hij het stoer vond dat ik 'm gevraagd had.
Bedankt voor de knuffel
Ik heb denk ik de zes uur slaap wel gehaald. We zaten netjes kwart voor 7 in de auto en zijn nu ter plekke. Valt mee met hoe gaar ik ben. Goed gezelschap in de autoquote:Op zondag 6 november 2022 08:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je nog een beetje kunnen slapen Tele? Fijn dat je dag gisteren leuk was, dat heb je toch maar even mooi geregeld voor jezelf.
Balen van het berichtje dat hij stuurde. Wel netjes dat hij dat zo zegt. Maar ja, daar heb je niet zo veel aan. Kan je er een FWB uitslepen? Dan is je nieuwsgierigheid misschien genoeg bevredigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |