Van de trap gevallen afgelopen week. En dan was ze al ziekquote:Op zondag 6 november 2022 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, dat is nieuw nieuws voor me. Ach. wat heftig.
je had het niet meegekregen?quote:Op zondag 6 november 2022 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, dat is nieuw nieuws voor me. Ach. wat heftig.
Dat laatste wist ik, maar dit is wel even schrikken. Poequote:Op zondag 6 november 2022 00:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van de trap gevallen afgelopen week. En dan was ze al ziek
was al aardig broos iddquote:Op zondag 6 november 2022 00:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van de trap gevallen afgelopen week. En dan was ze al ziek
Het is ook sneuquote:Op zondag 6 november 2022 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel een beetje van geraakt. Dat Nicole ziek was, dat was wel bekend, maar we zien haar hier elke week en ik had haar toch nog wel een paar jaar gegund. Verschrikkelijk, door een of andere onbenullige val.
mijn grootvader is destijds ook na een val aan een hartaanval overleden , in z'n eentje, was ook zo sneuquote:Op zondag 6 november 2022 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel een beetje van geraakt. Dat Nicole ziek was, dat was wel bekend, maar we zien haar hier elke week en ik had haar toch nog wel een paar jaar gegund. Verschrikkelijk, door een of andere onbenullige val.
En dan heeft Douwe Bob ook nog schat tegen je gezegdquote:Op zondag 6 november 2022 00:39 schreef NailQueen het volgende:
Jalisse heeft trouwens ooit terug gereageerd op een reactie die ik ooit onder hun youtube-video had geschreven
Doe er mee wat je wilt maar ik vond het wel tof
Dat was dan wel schrikken voor diegene die hem vond. Heel erg.quote:Op zondag 6 november 2022 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn grootvader is destijds ook na een val aan een hartaanval overleden , in z'n eentje, was ook zo sneu
Jawel. Beter hebben ze vast niet.quote:Op zondag 6 november 2022 00:38 schreef Sableheart het volgende:
En, was het een goede keuze voor Slowakije?
Het was of dit of "Modlitba". Dan is dit beter voor een afterpartyquote:Op zondag 6 november 2022 00:38 schreef Sableheart het volgende:
En, was het een goede keuze voor Slowakije?
Jalisse vond ik net even wat bijzonderquote:Op zondag 6 november 2022 00:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan heeft Douwe Bob ook nog schat tegen je gezegd
geloof dat de buren hem vonden, oma was het jaar ervoor al overleden aan dementiequote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was dan wel schrikken voor diegene die hem vond. Heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |