Triest, ook voor zijn zoontje. In september zat hij nog vol toekomstplannen:
quote:
Carter heeft al een tijdje een turbulente knipperlichtromance met z’n verloofde Melanie Martin (30). De twee zijn tevens de ouders van een tien maanden oud zoontje Prince. Op dit moment leven ze gescheiden, al werken ze naar eigen zeggen wel hard aan hun relatie. Vandaar dat de zanger z’n uiterste best doet om voorgoed af te kicken van drugs.
“We willen in de toekomst graag trouwen, het liefst op de plek waar m’n ouders het jawoord gaven”, vertelt het koppel in een video die ‘The Sun’ in handen kreeg. “Om een betere echtgenoot te worden, heb ik me zelfs opnieuw laten opnemen in rehab”, vult Aaron aan
quote:
Vanwege z'n verslaving is Carter het voogdijschap over z’n zoontje Prince verloren. Volgens ‘The Sun’ is de moeder van Melanie Martin nu tijdelijk aangesteld als voogd. “Toen ik de vorige keren probeerde af te kicken, voelde ik me enorm depressief. Ik kon niet meer normaal functioneren. Tijdens deze vijfde poging lijkt het beter te lukken. Het vaderschap is voor mij het allerbelangrijkste in de wereld. Volwassen worden, een eigen huisje hebben, m’n verantwoordelijkheden opnemen: da’s m’n ultieme droom.”
https://www.hln.be/celebr(...)n-in-rehab~a4a35b3f/