Nick is toch al jaren clean?quote:Op maandag 14 november 2022 10:21 schreef vencodark het volgende:
Als je minstens 2 kinderen hebt die stevig aan de drugs zitten en waarvan een 3e (Nick toch) aan de alchohol zat, dan mag je je sowieso afvragen wat er vroeger achter gesloten deuren in dat gezin gebeurde.
Als ouders is er dan toch ergens wat misgegaan.
Als ik Reddit mag geloven is vooral de moeder het evil brein in de familie. Het schijnt dat zij en haar ex ook flink wat geld van Aaron zijn bankrekening hebben gehaald toen hij jonger was.quote:Op maandag 14 november 2022 10:21 schreef vencodark het volgende:
Als je minstens 2 kinderen hebt die stevig aan de drugs zitten en waarvan een 3e (Nick toch) aan de alchohol zat, dan mag je je sowieso afvragen wat er vroeger achter gesloten deuren in dat gezin gebeurde.
Als ouders is er dan toch ergens wat misgegaan.
quote:
quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Moet toch bijna wel? Ook nog niet officieel bekend gemaakt waaraan hij is overleden?
https://www.tmz.com/2022/(...)d-death-certificate/quote:Aaron Carter's final resting place has yet to be determined, but the singer's death certificate reveals his family made the decision to have him cremated.
The legal doc, obtained by TMZ, says Aaron's ashes will be held by his sister Angel. We're told from there, the family will decide what to do with them to honor Aaron.
The document doesn't reveal much else as far as new info into the cause of Aaron's death. He's listed as a musician who worked in entertainment, never married. His mother, Jane, is mentioned as the informant.
An official cause of death is still categorized as deferred -- more tests are needed to determine what exactly killed him.
Hij is al 3 weken dood toch? Hoe lang moet zo'n onderzoek op een lichaam duren?quote:Op zondag 27 november 2022 20:27 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.tmz.com/2022/(...)d-death-certificate/
Dus gecremeerd in afwachting van verdere plannen.
Dat artikel was van de 16e, toen was hij 11 dagen dood.quote:Op zondag 27 november 2022 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij is al 3 weken dood toch? Hoe lang moet zo'n onderzoek op een lichaam duren?
Sneu maar wel gewoon wat iedereen zo'n beetje dacht. In bad gaan en middelen gebruiken blijft toch geen beste combi blijkt wel weer.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:25 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Volgens Amerikaanse media staat in het autopsierapport dat de zanger in bad is verdronken nadat hij perslucht had geïnhaleerd en medicijnen had gebruikt. De lijkschouwer zegt dat het gaat om een ongeluk.
Datzelfde heb ik altijd met mensen die geen empathie of begrip kunnen opbrengen en de noodzaak voelen om dit te delen.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:41 schreef Gunner het volgende:
Het kost me toch altijd wat moeite om voor dit soort gevallen iets van empathie te vinden. En dat klinkt misschien hard maar ik kan er gewoon even niets anders van maken.
Ik heb juist echt het tegenovergestelde. Ik vind weinig zo treurig als kindsterretjes die zogenaamd opgroeien met alles wat hun hart begeerd onderwijl chronisch te weinig liefde en geborgenheid krijgen en uiteindelijk sterven door middelenmisbruik. Tragiek ten top.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:41 schreef Gunner het volgende:
Het kost me toch altijd wat moeite om voor dit soort gevallen iets van empathie te vinden. En dat klinkt misschien hard maar ik kan er gewoon even niets anders van maken.
Het is inderdaad een zelfdoding maar de intentie was waarschijnlijk niet om te sterven.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kan je dit zien als ongeluk en niet als suïcide?
Ik denk dat hij een te sterke dosis van die benzo's heeft genomen per ongeluk. Of niet per ongeluk maar niet wetend dat hij daar in 1 klap knock-out van kan gaan waardoor je moeilijk wakker te krijgen bent en dat dus beter niet in bad kan doen.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kan je dit zien als ongeluk en niet als suïcide?
/offtopic maar fijn dat je weer terugbentquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tja, dat bad. Waarschijnlijk erin gegaan omdat hij zichzelf bescheten had toen zijn lichaam het al aan het begeven was? [te zien aan de foto' s die online circuleren van zijn joggingbroek bij het bad].
Zijn moeder en nep verloofde geloven nog steeds dat het een crime is geweest. Over ontkenning van zijn drugsproblemen gesproken..
Oh wtf.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
te zien aan de foto' s die online circuleren van zijn joggingbroek bij het bad
Thx, wat lief van je.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
/offtopic maar fijn dat je weer terugbent
Ja. Het bad met groen water staat ook in vol ornaat online. Dankzij zijn moeder..quote:
In een spoiler misschien?quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ja. Het bad met groen water staat ook in vol ornaat online. Dankzij zijn moeder..![]()
Uiteraard ga ik de foto' s hier niet delen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |