Aloaquote:
Als een blok beton.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aloa
Het kon beter, maar ben uitgeslapen dat wel
Jij lekker geslapen?
Ja zo warm wordt het niet meer, maar dit is ook prima weerquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer schijnt hij nu ook, was vanmorgen al vroeg op pad voor boodschappen maar toen was het best frisjes buiten
Dat is het zeker het is ook supermooi buiten nuquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja zo warm wordt het niet meer, maar dit is ook prima weer
Klopt, had vorig week nog wat foto's gemaakt, helaas nog geen rode paddenstoelen gezien hierquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zeker het is ook supermooi buiten nu
Overal paddenstoelen en die mooie herfstkeuren
Heb dat af en toe ook, maar over algemeen word ik sowieso wel een keer in de nacht wakkerquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal wordt ik wel wakker, maar deze keer in één ruk doorgeslapen.
Mijn fysio was een mooie tegen gekomen ben ze de naam vergeten maar een hele apartequote:Op zaterdag 5 november 2022 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, had vorig week nog wat foto's gemaakt, helaas nog geen rode paddenstoelen gezien hier
Vind dat wel mooi, al die bladeren, paddenstoelen etc..quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn fysio was een mooie tegen gekomen ben ze de naam vergeten maar een hele aparte
Dat is wel een aparte jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Weet het alweer een pruik paddenstoel,
ja vond ik ook. Had er nooit van gehoord.quote:
Waar was je gisteravond?quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pfff voor mijn doen ben ik laat wakker
Dat klinkt ook gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op de schietbaan. Werd wat later.
Was het ook. Na een interne wedstrijd slingeren we altijd de frituurpan aan. Dan blijven de mensen wel hangen.quote:
Bitterballenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was het ook. Na een interne wedstrijd slingeren we altijd de frituurpan aan. Dan blijven de mensen wel hangen.
Had ze laatst uit de airfryer ik vind het niet lekker geef mij ze maar gewoon uit het vetquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. En we zijn dan niet zuinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |