Naar de hoeren is nogal een ruim begrip. Gewoon via Kinky afspreken met een vrouw die bij haar thuis afspreekt. Dan kun je nog makkelijk ZC doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:25 schreef einzeinz het volgende:
Maar lukt niet.
En dan hoor ik zeggen van 'Ga naar de hoeren', dat kan op zich wel maar daarmee blaf ik nog steeds geen kut vol maar een rubbertje.
Dus, is er een FOK!ker die zijn ex-vriendin ff wil uitlenen? Of iemand die weet bij wie je schaamteloos kunt klaarkomen zonder condoom?
Na afloop wil ik zien hoe mijn zaad uit haar doos druipt, is lekker geil![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ja, snap ik wel maar een vrouw die tegen betaling neukt zonder condoom vertrouw ik ook niet meteen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Naar de hoeren is nogal een ruim begrip. Gewoon via Kinky afspreken met een vrouw die bij haar thuis afspreekt. Dan kun je nog makkelijk ZC doen.
Heb vertrouwen in de medemens.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:06 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel maar een vrouw die tegen betaling neukt zonder condoom vertrouw ik ook niet meteen.
Vertrouw de soaquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb vertrouwen in de medemens.
Wat vertrouw je niet dan? Zou best wel willen vertrouwen datje met jeuk naar huis gaatquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:06 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel maar een vrouw die tegen betaling neukt zonder condoom vertrouw ik ook niet meteen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |