Hoe kom je nu eigenlijk bij deze claim? Want @controlaltdelete post alleen maar een meme zonder verder commentaar.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:23 schreef The_End het volgende:
[..]
Een land wordt binnen gevallen en het mag zich niet verdedigen. Heel apart.
Vandaar dat Russen wasmachines plunderen vanuit Oekraïne.quote:
Ik post alleen en stelling zonder commentaar.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoe kom je nu eigenlijk bij deze claim? Want @:controlaltdelete post alleen maar een meme zonder verder commentaar.
Klinkt als een broodje aap verhaal of het was weer een filmopname, ik geloof er niks meer vanquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vandaar dat Russen wasmachines plunderen vanuit Oekraïne.
Een?quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Klinkt als een broodje aap verhaal of het was weer een filmopname, ik geloof er niks meer van![]()
[ afbeelding ]
Hij werkte in het begin uitstekend, Was iets met klaus schwab, Dat is alles wat ik herinner, je mag die post wel weghalen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je linkje/afbeelding dut ut nie
Donequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hij werkte in het begin uitstekend, Was iets met klaus schwab, Dat is alles wat ik herinner, je mag die post wel weghalen.
Goh een "indirecte op de man" reactie.. Dan ook zelf niet zoveel zeuren over "indirecte op de man" reacties.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:40 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik denk dat er op Fok! ook een hoop mensen van die kerk zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goh een "indirecte op de man" reactie.. Dan ook zelf niet zoveel zeuren over "indirecte op de man" reacties.
Give and take, zolang het netjes en beschaafd blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Totale BS zoals je weet, anders had je dit wel in het miemstoppo in OOR gepost hè.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Totale BS zoals je weet, anders had je dit wel in het miemstoppo in OOR gepost hè.
Trump heeft dit ook nooit gezegd tegen die jongen.quote:
quote:The SETI Institute
@SETIInstitute
Our mission is to lead humanity's quest to understand the origins and prevalence of life and intelligence in the universe and share that knowledge.
Doctor zou een betere titel zijn. Zo doet ie zich voor maar is gewoon een nerd.quote:Op zondag 30 april 2023 20:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom zou Bill Gates geen scientist zijn?
Ooit van Microsoft gehoord?quote:Op zondag 30 april 2023 20:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Doctor zou een betere titel zijn. Zo doet ie zich voor maar is gewoon een nerd.
En om erover te praten, maar ik begrijp dat het te moeilijk voor je wordt.quote:Op zondag 30 april 2023 21:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
oke. maar dit topic is voor meme's.
ja heel moeilijk. waar zijn je plaatjesquote:Op zondag 30 april 2023 21:09 schreef illusions het volgende:
[..]
En om erover te praten, maar ik begrijp dat het te moeilijk voor je wordt.
Hier is een hele toepasselijke.quote:Op zondag 30 april 2023 21:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ja heel moeilijk. waar zijn je plaatjes
quote:Op zondag 30 april 2023 21:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Hier is een hele toepasselijke.
[ afbeelding ]
dayumquote:
Hoezo zijn transgenders slaafjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:26 schreef koosbasterd het volgende:
Men moest eens weten hoeveel van dat soort slaafjes, want dat zijn ze uiteindelijk omgebouwd zijn. Wees op je hoede als je denkt'; das een lekker wijf, of kerel...
Agenda..het gaat nogal diep
Wat is hier discriminerend aan? Er wordt ergens de draak mee gestoken, net als in zoveel plaatjes hier. Maar misschien zie ik het verkeerd?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Discriminatie is tegenwoordig toegestaan?
@:jippie
Best eng hoe simpel ze je jullie weten hersenspoelen.
Nee, dit is een typische russofonen spin van de situatie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen is chip weer eruit gehaald.
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de protocollen zijn een Russische antisemitische hoax. Is al een tijdje bekend.
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 08:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit is een typische russofonen spin van de situatie.
quote:Op maandag 26 juni 2023 14:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je zal wel last hebben van die chip in en uit je hoofd?
Zoals Jippie al aangaf, plaatjes geen praatjes.quote:
Zodra het intens antisemitische en valse Protocol-verhaal van stal gehaald wordt, dient daar tegen opgetreden te worden.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zoals Jippie al aangaf, plaatjes geen praatjes.
Als je me die posts aanwijst kijk ik daar ook naar. Ben ook in andere topics bezigquote:Op maandag 26 juni 2023 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zodra het intens antisemitische en valse Protocol-verhaal van stal gehaald wordt, dient daar tegen opgetreden te worden.
Alarmonoff in BNW / Post hier BNW strips en plaatjes #50quote:Op maandag 26 juni 2023 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je me die posts aanwijst kijk ik daar ook naar. Ben ook in andere topics bezigBeste is dan ook een TR te plaatsen dat scheelt ons als mods heel veel tijd.
Deze materie weet ik niks van, dus eerlijk is eerlijk. wil @Jippie @sp3c hier even naar kijken? Het zegt mij persoonlijk niks.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alarmonoff in BNW / Post hier BNW strips en plaatjes #50
Al eens uitgebreid uitgelegd, dus ik quote mezelf even:quote:Op maandag 26 juni 2023 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze materie weet ik niks van, dus eerlijk is eerlijk. wil @:Jippie @:sp3c hier even naar kijken? Het zegt mij persoonlijk niks.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Antisemitisme is van alle tijden; de Joden waren en zijn nu eenmaal makkelijke zondebokken. Volgens de doorsnee antisemiet moet er een reden worden gezocht achter dat antisemitisme, in de trant van: "Als het al zo lang bestaat, dan moet dat wel iets betekenen... misschien zijn de Joden wel heel nare mensen die van alles bekokstoven! Al eeuwen!"
Vervolgens wordt dat 'onderbouwd' met:
- uit de context gehaalde of valse citaten (laatst was er hier nog een die trachtte een Romeinse bron aan te halen waaruit moest blijken dat de Joden 'toen al gewantrouwd werden wegens geldzaken', hetgeen echter een bron betrof waarin dat geheel niet beweerd werd, gewoon de standaard Romeinse riedel dat Joden (en andere minderheidsgroepen, waaronder christenen) suspect waren vanwege het hebben van een eigen (nieuwe) religie waarin geen ruimte was voor keizeraanbidding en polytheïsme);
- Overduidelijke vervalste 'bewijzen' zoals de 20e eeuwse Russische inventie 'de Protocollen van de Wijzen van Zion', een flop document dat rijkelijk plagiaat pleegt uit de werken van Maurice Joly (Dialogue aux enfers entre Machiavel et Montesquieu) en Hermann Goedsche (Biarritz). Alhier een website met doorverwijzingen die feilloos deze nepperij blootlegt: https://rationalwiki.org/(...)arned_Elders_of_Zion;
- Achterlijke uitspraken als "De Joden verklaarden Duitsland eerst de oorlog!!!". Dit op basis van een veel gekopieerd krantenartikel van 24 maart 1933, waarin onder de kop 'Judea declares war on Germany' precies wordt aangegeven wat die 'oorlogsverklaring' inhield: een boycot door Britse Joden van Duitse producten. Een actie voortgekomen uit de al ras voortschrijdende antisemitische maatregelen van de NSDAP. Hier een kopie van het hele artikel: https://www.h-ref.de/fein(...)ares-war-evening.jpg.
Maar volgens de usual suspects was dit een echte oorlogsverklaring van 'de Joden' aan Duitsland, zo maar, uit het niets, omdat er ook helemaal geen reden toe was. Dat terwijl eenieder die Hitler's broddelwerk Mein Kampf gelezen had allang wist waar de klepel hing (zie o.a. Volume I, hoofdstuk 12 en volume II, hoofdstuk 15).
- De Talmud; volgens dezelfde types een walgelijk werk van perverse en moorddadige plannetjes, een geheime leer naast de Bijbel die bol staat van de walgelijke uitspraken, en precies aangeeft waar het 'de Jood' om te doen is. Hier een gigantische website die dat allemaal netjes weerlegt:
http://talmud.faithweb.com/.
Uiteindelijk draait deze hele trieste complotdenkerij om het aloude riedeltje dat 'de Joden' aan de touwtjes der wereldgeschiedenis trekken. Waarom? Omdat ze kennelijk én oppermachtig zijn, én doortrapt, omdat ze alle wereldvolkeren willen verdelgen om zo de wereld te kunnen domineren. En dus worden en werden ze verantwoordelijk gehouden voor zowel communisme als kapitalisme, maar ook voor heel specifieke wereldgebeurtenissen, alles van de moorden op Franz Ferdinand, Tsaar Nicolaas II en John F. Kennedy, van massale hongersnoden (Holodomor), van 9/11... allemaal zaken veroorzaakt door 'de Joden' in hun poging de status quo te ondermijnen en hun 'meesterplan' te verwezenlijken. Lees dit nog eens terug. Het leest als een goedkoop, infantiel 'good guys vs. bad guys who WANT TO RULE THE WORLD' cartoon.
Derhalve zal, welk bewijs tegen die anti-Joodse ideeën ook wordt aangebracht, geen enkel bewijs deze horde kunnen overtuigen: want ook die 'tegenbewijzen' zijn natuurlijk of allemaal vals, of niet oprecht en dienen om de 'Goj' om de tuin te leiden.
Maar het is vooral een menselijke aangelegenheid: wentel je eigen ongeluk, je eigen onzekerheid en je eigen falen af op 'de ander', het liefst exotische 'anderen'; noem ze maar op: de Ku Klux Klan, de IRA, de Ulster Army, de Black Israelites, de Nation of Islam... in dat geval zijn de drammerige SJW'ers en herstelbetaling-eisende 'nazaten der slaven' daar ook een perfect voorbeeld van. Een duistere 'ZIJ' lonken in de schaduw en dwarsbomen mijn geluk.
Hoe het ook zij, velen hebben geprobeerd de Joden te vernietigen... De Babyloniërs, de Egyptenaren, de Perzen, de Romeinen, de Katholieken, de Protestanten, de Moslims, de Nazi's, de Communisten en thans die vergaarbak van neo-nazistische segmenten. Kennelijk zit er echter toch waarheid in de Bijbelse spreuk: "En Ik zal zegenen, die u zegenen, en vervloeken, die u vervloekt; en in u zullen alle geslachten des aardrijks gezegend worden" (Genesis 12,3). Met Jodenhaters loopt het namelijk altijd slecht af.
Ik waardeer je uitleg, ik laat deze aan mijn collega's als je het niet erg vind?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al eens uitgebreid uitgelegd, dus ik quote mezelf even:
[..]
Is verwijderd. Het is best lastig als je een woord zoals 'protocollen' regelmatig op je werk gebruikt. Google heeft me verder geïnformeerd.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alarmonoff in BNW / Post hier BNW strips en plaatjes #50
Waarom is dat relevant? het gaat om de quote.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke werken van die man heb je gelezen?
Contextquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant? het gaat om de quote.
ach gut gaan we hier ook al discussiëren omdat de 'verkeerde' meme wordt gepost?quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke werken van die man heb je gelezen?
Ach, de grap is dat wij in het westen niemand hebben waartegen je geen kritiek mag hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ach gut gaan we hier ook al discussiëren omdat de 'verkeerde' meme wordt gepost?
BNW is het beste bewijs dat je eigenlijk alles kan roepen, en een verzamelplaats van mensen die er niet tegen kunnen tegengesproken te worden, met argumenten nog wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, de grap is dat wij in het westen niemand hebben waartegen je geen kritiek mag hebben.
De meme slaat dood.
nee serieus. Anders haal ik het gwn weg.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)term=1&utm_content=2
Dat is de enige bron met dit verhaal die ik weet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 05:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
nee serieus. Anders haal ik het gwn weg.
Wel tof dat je reddit als betrouwbare bron neerzet, terwijl je twitter of wat dan ook weg zet als nonsens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 06:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is de enige bron met dit verhaal die ik weet.
Ik heb het plaatje niet gepost..ik heb enkel de bron erbij gezocht toen daar om gevraagd werd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel tof dat je reddit als betrouwbare bron neerzet, terwijl je twitter of wat dan ook weg zet als nonsens.
Tevens als dit echt gebeurt is dan is het geen BNW strip of plaatje maar echt NWS en is het dus compleet misplaatst hier. Ik weet ook dat jij het plaatje niet gepost hebt, maar verdedig het dan ook niet als zijnde "waar".
Ik ken je al lang genoeg inmiddels, hou je gewoon aan de regels en praat geen onzin in topics als dit omdat het jou beter past.
En als het waar is, dan is het gewoon sick! En dus geen BNW.
En kunnen we nu weer doorgaan met memes zonder de meningen? (no hard feelings Wantie)
Dit is BNW, hier wordt niet aan geverifieerde of betrouwbare bronnen gedaan, hier roep je gewoon wat, net als op sociale media, en de - Knip- zijn blijquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:09 schreef Jippie het volgende:
Ik zal eerlijk zeggen dat veel plaatjes/links voor mij van dubieuze afkomst zijn. Als we links/plaatjes /berichten met een geverifieerde of betrouwbare bron eisen (welke bron is betrouwbaar?) , dan blijft er weinig over van dit topic.
Hetgeen wat wordt geroepen hoort wel in de policy en in BNW te passen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit is BNW, hier wordt niet aan geverifieerde of betrouwbare bronnen gedaan, hier roep je gewoon wat, net als op sociale media, en de - Knip- zijn blij
Wat is er precies BNW aan een schijtlollig plaatje van Biden met een luier? (Om maar eens even een voorbeeld te noemen)quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hetgeen wat wordt geroepen hoort wel in de policy en in BNW te passen.
Labberdanen, reuzen, die graag hard werkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is dan wel weer heel bnw dat een moderator allerlei aannames doet, na het plaatsen van een bron voor een foto die iemand anders heeft geplaatst, en aan de hand daarvan Foei zegt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is niet mijn humor, maar ik heb er geen probleem mee als anderen dat wel lollig vinden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is er precies BNW aan een schijtlollig plaatje van Biden met een luier? (Om maar eens even een voorbeeld te noemen)
Niet nodig om elkaar labberdanen te noemen, sowieso geen 'namen' geven. Iedereen is hier een user.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[url=https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Labberdaan]Labberdanen, reuzen, die graag hard werken[/url]
Wammes Waggel is de enige met een Pluskukel
Dat spreek je maar met @loveyoulongtime uit in DM, ik ken zijn beweegreden niet maar denk niet dat hij het kwaad bedoelt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is dan wel weer heel bnw dat een moderator allerlei aannames doet, na het plaatsen van een bron voor een foto die iemand anders heeft geplaatst, en aan de hand daarvan Foei zegt.
Dus je verwijderd ook alle posts met "sheeple" etc? dank je, dan weet ik wie ik kan DM-enquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet nodig om elkaar labberdanen te noemen, sowieso geen 'namen' geven. Iedereen is hier een user.
Yep, plaats dan gerust een TR. We gaan elkaar niet uitschelden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dus je verwijderd ook alle posts met "sheeple" etc? dank je, dan weet ik wie ik kan DM-en
Ik denk dat BNW niet een forum voor jou is.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is dan wel weer heel bnw dat een moderator allerlei aannames doet, na het plaatsen van een bron voor een foto die iemand anders heeft geplaatst, en aan de hand daarvan Foei zegt.
Het staat je vrij te denken wat jij wilt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik denk dat BNW niet een forum voor jou is.
En straks janken als mensen dat in andere delen tegen jou zeggen zeker?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
V2000quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje van je VHS speler gekopieerd? 🧐
#Oprutte is achterhaald inmiddels natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
In het volgende deel ga ik Bingo spelen
BNW is voor iedereenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ga je trollenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
In het volgende deel ga ik Bingo spelen
Het gaat er toch niet om of een plaatje wel of niet grappig is? Het gaat erom of het een bnw-achtig plaatje is, dit is namelijk niet het plaats-hier-grappige-plaatjes-topic.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is niet mijn humor, maar ik heb er geen probleem mee als anderen dat wel lollig vinden.
Lees waarop ik reageer, en nu weer terug naar de plaatjesquote:Op zondag 16 juli 2023 00:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of een plaatje wel of niet grappig is? Het gaat erom of het een bnw-achtig plaatje is, dit is namelijk niet het plaats-hier-grappige-plaatjes-topic.
Jij reageert op iemand die zich afvraagt wat er BNW is aan dat plaatje. Maar daar heb jij geen antwoord op gegeven.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lees waarop ik reageer, en nu weer terug naar de plaatjes
Het is dan ook geen discussie topic maar een plaatjes topic, daar is alles al over gezegd. Dus zoals Jippie al zei, terug naar de plaatjes.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij reageert op iemand die zich afvraagt wat er BNW is aan dat plaatje. Maar daar heb jij geen antwoord op gegeven.
Niet gaan huilen als er een grappig plaatje van je favoriete president wordt gepost.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is er precies BNW aan een schijtlollig plaatje van Biden met een luier? (Om maar eens even een voorbeeld te noemen)
Wellicht hebben andere mensen een wat meer complex gevoel voor humor dan luierhumor, en dan nog blijft de vraag, wat is er BNW aanquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als er een grappig plaatje van je favoriete president wordt gepost.
BNW is anti Biden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wellicht hebben andere mensen een wat meer complex gevoel voor humor dan luierhumor, en dan nog blijft de vraag, wat is er BNW aan
quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:05 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als er een grappig plaatje van je favoriete president wordt gepost.
Er is ook een grote correlatie is tussen grijs haar en aan covid overlijden. Denk daar maar eens over na.quote:
Ja, alleen dit wisten ze best vroeg en er is niet op geanticipeerd. Ventilator en bidden dat het goed afloopt, de rest is racisme.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er is ook een grote correlatie is tussen grijs haar en aan covid overlijden. Denk daar maar eens over na.
Je hebt het echt niet door. Vitamine D gebrek komt veel voor bij oude mensen, en die overlijden nu eenmaal vaak aan corona, dat wil niet zeggen dat het Vit D gebrek wat met corona overlijden van doen heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:08 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Ja, alleen dit wisten ze best vroeg en er is niet op geanticipeerd. Ventilator en bidden dat het goed afloopt, de rest is racisme.
Ik denk dat die onderzoekers wel weten waarmee ze bezig waren, ze stellen het direct verband tussen vitamine D niveau en overlevingskansen vast. Mensen met obesitas hadden een slechte prognose en hebben vaak een vit D gebrek.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet door. Vitamine D gebrek komt veel voor bij oude mensen, en die overlijden nu eenmaal vaak aan corona, dat wil niet zeggen dat het Vit D gebrek wat met corona overlijden van doen heeft.
Zo hebben ze ook grijs haar, of kleinkinderen.
Ik heb ook wel eens mensen het idee gegeven dat ik voor de Aman gewerkt had, en mijn specialiteit bekentenissen was. Gewoon om te zieken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:34 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maakt geen donder uit, het is geen discussie topic maar een plaatjes topic. En BNW plaatjes georiënteerd, en omdat jouw plaatjes vaak een tegenstelling geven aan BNW plaatjes vind ik dat het prima moet kunnen. Maar laten we er geen discussie topic van maken maar het vooral bij plaatjes e.d. houden ok? Voor discussies hebben we plek zat op andere plekken op het forumquote:Op maandag 31 juli 2023 12:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat heeft McCarty zijn waan in een headline hier te zoeken?
controlling humans by deadline.quote:
Als je daar particle size bij zet is het volkomen logisch (smoke 1Å painting ~1Å, mining 10-100Å, pesticides 1Å, radioactive 0.4Å of kleiner, corona 1000Å)quote:
Ik zal het even aan Hugo de Jonge vragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zo'n masker werkt niet tegen het Lyssavirus.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Post liever wat meme's ipv de snowflake uit te hangen.
quote:
Dit wat NeeOfTochJA zegt... Dit is geen discussietopic maar een memes topic. En humor kan alle kanten op gaan, zelfs al is het tegen je eigen denkwijze in. Humor moet altijd kunnen als het binnen de richtlijnen blijft. Zolang dat het geval is dan geen discussie nodig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Post liever wat meme's ipv de snowflake uit te hangen.
De VS heeft geen Basis (meer) in Afghanistan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veelzeggend als al je buurlanden om militaire hulp vragen...
En Pakistan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De VS heeft geen Basis (meer) in Afghanistan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |