Hij is het een beetje beu.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:26 schreef Ireth het volgende:
Jw die in de batterij gaat zitten praten omdat hij contineu een zendercheck krijgt
Ze doen hun bestquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoe aan het hardlopen met KimD, eens zien hoe lang ze dit blijft volhouden of ze elke dag gaat sporten
Ik hou het geen eens zo lang vol, volgens mijquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen hun bestpaf paf paf
Nog 4 rondjes en dan is het al weer klaar
"Lekker Zoe wat ben ik trots op j ou zegt Kim
Van zich afschrijvenquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
KimK is aan het schrijven, weet alleen niet wat
Ah hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van zich afschrijven![]()
Het gaat niet lekker met haar, Marciano vraagt net hoe het gaat en met verdrietige ogen kijkt ze hem aan.
"Moet ik je even alleen laten", vraagt hij
Ik had na een half rondje al naar adem snakkend op de grond gezeten, ondertussen een peuk uit mijn bh vissendquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou het geen eens zo lang vol, volgens mij
Geen idee, ze is geėmotioneerd, maar geen idee waarom.quote:
Ze zit vol met emoties die achteraf niet veel voorstellen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ze is geėmotioneerd, maar geen idee waarom.
Kim is boos op Mexx dus?quote:
Ah okay 👍quote:
Echt?quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Flow3r het volgende:
Ruben gaat eindelijk zijn 24 uur aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |