Bwehehehehehe!quote:
Ook zo horizontaalquote:Op zaterdag 5 november 2022 01:20 schreef suzi1 het volgende:
ik ga zo strekken. dus bij deze vast <3 en of zo!
Jazeker, vanmiddag even weg geweest.. heb een puzzelmat gekocht.. zitten alleen wat vouwen in, maar die krijg ik er vast wel uit, als ik hem om de koker heen rol die er bij zitquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Mrsloveable
ben je lekker aan het genieten van je weekendje?
oh wat leukquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jazeker, vanmiddag even weg geweest.. heb een puzzelmat gekocht.. zitten alleen wat vouwen in, maar die krijg ik er vast wel uit, als ik hem om de koker heen rol die er bij zit
quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh wat leuk
wat is een puzzelmat?![]()
Ja kan je puzzel op leggen, in plaats van op tafel, makkelijker om weer op te bergenquote:
Yep, had ze wel vaker gezien.. een tijd terug ook een gehad maar daar zaten zoveel vouwen in dat de puzzel niet echt goed bleef liggen..quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:53 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wow rol je gewoon je hele puzzel in op?
dat is wel handig, wist niet dat dat bestond
ohja dan schiet het zijn doel wel een beetje voorbijquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, had ze wel vaker gezien.. een tijd terug ook een gehad maar daar zaten zoveel vouwen in dat de puzzel niet echt goed bleef liggen..
Ik hoop het ook, morgen maar eens uit testenquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ohja dan schiet het zijn doel wel een beetje voorbij
hopelijk heb je met deze meer geluk!
heb ik paar jaar terug ook gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:54 schreef Schakeltopia het volgende:
leuk voor de donkere dagen lekker puzzelen
@:suzi1 misschien wat voor jou!
jaa lekker iten!quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
griekse rondo's waren lekker. smaakt naar meer
even naar de winkel?
[ afbeelding ]
repeatquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het toch steeds raar als ik dit lees
quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]dat is stiekem ook een beetje de reden
Het lijkt een beetje op wat ik wel eens volg. Amateur streamers die zo'n beetje hun hele leven delen. Daar gebeuren echt de meest belachelijke dingenquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
weet ik niet?
die draaide auto toen ik op twitch keek
met beide ben ik het eens, mooi gecapt en wat een idiootquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:15 schreef engine het volgende:
Erik vind het zonde als dat afgewassen wordt. Wat een figuur![]()
Maar ik was vooral beetje trots dat ik het moment zo mooi vastgelegd had
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
met beide ben ik het eens, mooi gecapt en wat een idioot
Woohoee Yahoooquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:31 schreef suzi1 het volgende:
ThankS
We're honored to have you as part of the Yahoo family for 21 years!
Hi Maantjequote:
Hoe is je weekend?quote:
Owquote:
coolquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:23 schreef suzi1 het volgende:
deze heb ik nog op vhs
die visuals lijken nu nergens meer op, maar toen wel
ja engine, waar was jij!quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ging speciaal nog re-style draaien enzo voor engie, was ie alweer weg
is dat een sjieke naam voor pozza?quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
en een boeuf bourgouion pie van de Laidel
quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat een sjieke naam voor pozza?
quote:Op zondag 6 november 2022 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
volgende level is 10 min gratisdie heb ik al bjna
ja maar die ben ik vooral aan het wegtoeteren op mijn e-scooterquote:Op zondag 6 november 2022 00:46 schreef suzi1 het volgende:
als je op de weg bent zie je toch mensen!
wil ik wel doen tijdens O&N want daar heb ik hekel aan, al dat geknalquote:Op zondag 6 november 2022 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ga in vakantie huisje zitten weekje in het bos ofzo
word je Tonnetje Eliasrondquote:Op zondag 6 november 2022 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
verdomme hele zak M&M's op.
gek wel dat ik zo viesdik word
denk het welquote:Op zondag 6 november 2022 01:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben je maten er ook zo'n zin in?
nice!quote:Op zondag 6 november 2022 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
en van die maten woont om de hoek van Jaarbeurs dus ik kan daar lekker crashen
JAAAAAquote:Op zondag 6 november 2022 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga ook kaartje kopen![]()
dat wil ik zien
zou wel vet zijn als we op ASOT elkaar voor het eerst in het echt ontmoetenquote:
* hemarookworst gaat in een hoekje jankenquote:Op zondag 6 november 2022 01:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dat gaat niet gebeuren hemaatje
quote:Op zondag 6 november 2022 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
Schakel is bang dat mijn vrienden denken hey wat lijkt hij op Ton Elias
is ze beetje leuk?quote:Op zondag 6 november 2022 01:18 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij had die dochter van nixxy die aan! alleen dan andere kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |