Bwehehehehehe!quote:
Ook zo horizontaalquote:Op zaterdag 5 november 2022 01:20 schreef suzi1 het volgende:
ik ga zo strekken. dus bij deze vast <3 en of zo!
Jazeker, vanmiddag even weg geweest.. heb een puzzelmat gekocht.. zitten alleen wat vouwen in, maar die krijg ik er vast wel uit, als ik hem om de koker heen rol die er bij zitquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Mrsloveable
ben je lekker aan het genieten van je weekendje?
oh wat leukquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jazeker, vanmiddag even weg geweest.. heb een puzzelmat gekocht.. zitten alleen wat vouwen in, maar die krijg ik er vast wel uit, als ik hem om de koker heen rol die er bij zit
quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh wat leuk
wat is een puzzelmat?![]()
Ja kan je puzzel op leggen, in plaats van op tafel, makkelijker om weer op te bergenquote:
Yep, had ze wel vaker gezien.. een tijd terug ook een gehad maar daar zaten zoveel vouwen in dat de puzzel niet echt goed bleef liggen..quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:53 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wow rol je gewoon je hele puzzel in op?
dat is wel handig, wist niet dat dat bestond
ohja dan schiet het zijn doel wel een beetje voorbijquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, had ze wel vaker gezien.. een tijd terug ook een gehad maar daar zaten zoveel vouwen in dat de puzzel niet echt goed bleef liggen..
Ik hoop het ook, morgen maar eens uit testenquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ohja dan schiet het zijn doel wel een beetje voorbij
hopelijk heb je met deze meer geluk!
heb ik paar jaar terug ook gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:54 schreef Schakeltopia het volgende:
leuk voor de donkere dagen lekker puzzelen
@:suzi1 misschien wat voor jou!
jaa lekker iten!quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
griekse rondo's waren lekker. smaakt naar meer
even naar de winkel?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |