Ik ook, zag je me niet bibberen toen ik binnen was?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve @:d. had ik nog niemand eerder gemeet dus was best zenuwachtig
Ja, je moet morgenvroeg weer alle leuke twitters afstruinen en hier postenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet er weer een uurtje eerder uit dus ik haak af
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Truste!
En ook alvast aan de in stilte afdruiperts![]()
Niks van gezien. Ik dronk van de zenuwen veel biertjes achter elkaar weg.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, zag je me niet bibberen toen ik binnen was?
Nee die moet pullup daar postenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, je moet morgenvroeg weer alle leuke twitters afstruinen en hier posten![]()
![]()
Jij bibberde gewoon precies hetzelfde, en zo leek het alsof jullie beiden stil stondenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks van gezien. Ik dronk van de zenuwen veel biertjes achter elkaar weg.
ik ging aan het begin ook best hardquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik was al een half uurtje binnen toen jij binnenkwam, dat scheelde een glas wijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jij dronk koffie toen ik binnenkwamquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging aan het begin ook best hard
Rutsig aan he!!quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging aan het begin ook best hard
Ow ik dacht hier in dit topicquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nee, die vindt hij daar en post hij hier (op FOK!)
kloptquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dronk koffie toen ik binnenkwam
Oh, dat was niet omdat je nog geen wijn op hadquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, zag je me niet bibberen toen ik binnen was?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, dat was niet omdat je nog geen wijn op had
Nou hatsjikideeeeequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:20 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij heb ik aan het bier gezeten, wijn, en baco's
ik kon jou niet appenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nou hatsjikideeeee![]()
Mij nie appe voor een taxi
Heel verstandigquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
Wilde eerst ff nuchter rondkijken voordat ik losging
Laat iedereen nou in de waan dat het van de zenuwen wasquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, dat was niet omdat je nog geen wijn op had
en het stopte om 20:00 al he ;-)quote:
Dm mij je telefoonnummer evenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nou hatsjikideeeee![]()
Mij nie appe voor een taxi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |