Schiet maar gewoon opquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet nog niet of ik het ga halen vanavond, dus ik wens jullie alvast veel plezier!
Laat hem/haar/hun op 78 toeren zingen, dan duurt het maar 3 kwartierquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben deze vrijdag er niet bij, volgende week weer wel en de week erop niet.
Hoewel..het concert waar ik vanavond heen ga is maar 1.5 uur. in Hengelo, dus als ik op tijd thuis ben dan kan ik nog aanhaken.
Ik heb wel het bier eindelijk binnen (gisteren dus) dus ik moet die van afgelopen vrijdag ook nog proeven
quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:53 schreef Prisha het volgende:
Ik ben deze vrijdag er niet bij, volgende week weer wel en de week erop niet.
Hoewel..het concert waar ik vanavond heen ga is maar 1.5 uur. in Hengelo, dus als ik op tijd thuis ben dan kan ik nog aanhaken.
Ik heb wel het bier eindelijk binnen (gisteren dus) dus ik moet die van afgelopen vrijdag ook nog proeven
quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, de eerste van het weekend is open
Een Neverending Haze van Stone, een session IPA die ze toevallig bij de Aldi hadden liggenquote:
Even opgezocht. Klinkt wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een Neverending Haze van Stone, een session IPA die ze toevallig bij de Aldi hadden liggen
Hij is nie vies niequote:Op vrijdag 11 november 2022 19:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Even opgezocht. Klinkt wel lekker hoor.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet nog niet of ik het ga halen vanavond, dus ik wens jullie alvast veel plezier!
Ja, dat!quote:
En dat!quote:Laat hem/haar/hun op 78 toeren zingen, dan duurt het maar 3 kwartier![]()
Veel plezier![]()
Geselecteerd!quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het moment met angst en beven tegemoet...
Alhoewel... uiteindelijk is het D. zijn schuld, die heeft hem genomineerd
Oh ja, type het verkeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Geselecteerd!![]()
Voor klachten over de nominatie moeten ze gewoon bij jou zijn
Er zijn er zat die hun eerste willen ruilenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een Neverending Haze van Stone, een session IPA die ze toevallig bij de Aldi hadden liggen
Kunnen ze gelijk de soep mee lepelenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, je hoopte gewoon dat ze met hooivorken achter mij aan gingen
Ork ork ork, soep eet je met een hooivork?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kunnen ze gelijk de soep mee lepelen
Van ruilen komt huilenquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn er zat die hun eerste willen ruilen
quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, je hoopte gewoon dat ze met hooivorken achter mij aan gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |