Ik ga eens de eerdere afleveringen bekijkenquote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef monkyyy het volgende:
GoenavundIk heb weer zin in het gouden uur
Klinkt als een fijne dag en een goed planquote:Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een creatief en sportief dagje, was lekker. Er is vanavond niks voor mij op televisie, dus ik blijf lekker in mijn hobbykamer bezigBeetje haken met een serie, zit graag in die kamer. Morgen weer beneden in de avond
Stiekem mis ik het zelf ook wel lekker manoeuvreren in de smalle straatjes en het geluid van de vrachtautoquote:Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mis je als supermarktvrachtwagenchauffeur.
Huh? De Verraders is toch ook een programma? En je mag het hier over alles hebben hoor. Het is niet voor niets een sc.quote:Op zondag 13 november 2022 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier besloten te stoppen met het Gouden Uur
Lekker De Verraders bingen, ik weet het, hoort niet in dit topic thuis want het is geen televisie
En de heerlijke geur van dieselquote:Op zondag 13 november 2022 23:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Stiekem mis ik het zelf ook wel lekker manoeuvreren in de smalle straatjes en het geluid van de vrachtauto
Het is ook een televisieprogramma, maar ik kijk momenteel een seizoen dat alleen op Videoland staatquote:Op zondag 13 november 2022 23:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Huh? De Verraders is toch ook een programma? En je mag het hier over alles hebben hoor. Het is niet voor niets een sc.
Niet doen. Je bent een mooi mensquote:Op zondag 13 november 2022 23:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook een televisieprogramma, maar ik kijk momenteel een seizoen dat alleen op Videoland staat
En je hebt gelijk, naja, even een onzeker dagje. Soms twijfel ik over alles wat ik denk/zeg/doe
'Dank je wel lieverd, jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |