Code Coppens een optie?quote:Op zondag 6 november 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom wil ik in hemelsnaam weten hoe Het Gouden Uur afloopt. Dit is veel te eng en naar voor mij
Die ga ik volgende week proberen. Dit is hem echt niet voor mij #enormmietjequote:
Goedenavondquote:Op maandag 7 november 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes.![]()
Ik mag voorlopig nog een extra dagje werken ivm personeelstekort. Waarom kan ik ook geen nee zeggen
Ach, die lieve oudjes kunnen er ook niets aan doen
#hartvoordezorg
Avond lieverdquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Vandaag een goede dag gehad. Even vrij genomen en dat heeft me goed gedaan, had ik echt nodig. Lekker in mijn hobbykamertje kleurenWacht nu op een pakketje en ga dan verder. En ik zet dan Ewout op
op de tablet
Bijna 35 jaar, maar ik kan alsnog uren gebogen over een kleurboek zittenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdDat klinkt als een superfijne dag, ik ben blij voor je
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Hier vanavond Keessie. Klinkt als een indrukwekkende uitzending.
Goedenavondquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Vandaag een goede dag gehad. Even vrij genomen en dat heeft me goed gedaan, had ik echt nodig. Lekker in mijn hobbykamertje kleurenWacht nu op een pakketje en ga dan verder. En ik zet dan Ewout op
op de tablet
Avond lieve Stephanquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond
Ja ik dacht er ook over om Bureau Arnhem morgen te kijken en vandaag Kees. Klinkt als een bizarre aflvering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |