Dank je wel, dan ga ik er morgen voor zittenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Judas deel 1 weer ik niet meer, maar 2 is niet eng. Gaat voornamelijk over de rechtzaak van Holleeder en zijn zussen. Er wordt wel in geschreeuwd door Holleeder maar voor de rest vind ik niet eng of emotioneel. Kijkt wel lekker weg al zeg ik het zelf.
ja extreemquote:Op donderdag 17 november 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Vanmiddag Bureau Arnhem teruggekeken. Enerverende uitzending en een triest einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar dat je zere handen hebt. Hopelijk betert het snel. En goedenavondquote:Op donderdag 17 november 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier gaan we naar Kamp van Koningsbrugge kijken. Ik heb vandaag hele zere handen, waardoor ik me een beetje verveel. Zoek zo even een knutsel die niet zoveel kramp veroorzaakt. Alleen zitten is niet echt waar ik zin in heb
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh even opscheppen, ik ben best trots op wat gekriebelOhh wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je wel, ik denk dat ik zo ga tekenen oid of accepteren dat er even niks gebeurtquote:Op donderdag 17 november 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat naar dat je zere handen hebt. Hopelijk betert het snel. En goedenavond
quote:
Avond lieverdquote:Op donderdag 17 november 2022 18:15 schreef potjecreme het volgende:
20.33; Kamp Van Koningsbrugge gaat het worden vanavond.
Dacht even dat je het over kamer van koophandel had, in een fractie van een secondequote:Op donderdag 17 november 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverdHier ook K.v.K.
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over kamer van koophandel had, in een fractie van een seconde
Awsquote:Op vrijdag 18 november 2022 06:37 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Een hele vroege gids want het wordt een latertje vanavond.
Fijne dag lieverds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |