Er zijn er hier twee overbodig. Die kunnen dan over.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:35 schreef suzi1 het volgende:
hoe gaan jullie dat straks doen met BB. dezelfde modjes gaat toch nooit lukken
Ik blijf lekker hier denk ik. Dan zitten er nog altijd 25 mensen ofzo in de loods. Boeiender dan 12 mensen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:38 schreef suzi1 het volgende:
nou het gaat mij benieuwen. dan kijk ik in januari wel welke ik ga volgen. kan altijd nog in de loods bijspringen
Komt goed!quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:35 schreef suzi1 het volgende:
hoe gaan jullie dat straks doen met BB. dezelfde modjes gaat toch nooit lukken
D. is BBquote:
Misschienquote:
Ben je alvast aan het oefenen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:44 schreef D. het volgende:
Maar die discussie kan idd prima in de SC
Dotteke in JAA / [JAA SC #10] Wordt er nog wat geelimineerd of wat?
D. zou ook prima hier zijnquote:
ik vraag me werkelijk afquote:Op dinsdag 15 november 2022 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou een topic snel vol moeten?
Hele offtopic gesprekken worden inderdaad verwijderd, dat is de bedoeling niet van de COS, daarbij is het niet leuk voor de users die terug leze
Omdat er veel users zijn die vragen wat er is gebeurd betekent het nog niet dat er weinig lurkers zijn, die vragen nl. niet wat er gebeurd is, die lezen alleen terugquote:Op woensdag 16 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me werkelijk af
(nee ik hoef er geen discussie over) hoeveel mensen er nog terug lezen
aangezien het grootste deel vraagt wat er is gebeurt en of er een korte samenvatting is
Irritant, gewoon ff de laatste 2 pagina’s en de tt’s lezen.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:51 schreef suzi1 het volgende:
wij vroegen altijd, heb ik nog iets gemist de laatste 2 uur?!
TR's worden zeker wel op prijs gesteld, ook al zie je niet altijd of er wel of niet iets mee gebeurt. Meningen over het gedrag van de bewoners zijn prima op zijn plek in de COS, want dat is te zien op de streams en daardoor ontopic, het lijkt me niet handig daar een apart topic over te openen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
imho worden er wel veel offtopic posts toegelaten in de CoS, vooral wanneer Jeff in beeld is. Trouwens ook van MODs. Laten we dan een apart 'Mijn mening tijdens het streamen' topic openen.
En ik TR netjes, en onthoud mij (bijna altijd) van commentaar. Maar ook met die TRs gebeurd maar zelden iets.
Off topic posts van wie?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
imho worden er wel veel offtopic posts toegelaten in de CoS, vooral wanneer Jeff in beeld is. Trouwens ook van MODs. Laten we dan een apart 'Mijn mening tijdens het streamen' topic openen.
En ik TR netjes, en onthoud mij (bijna altijd) van commentaar. Maar ook met die TRs gebeurd maar zelden iets.
Soms gaat er iets wel eens niet helemaal goed, de post over Mathijs van Nieuwkerk was offtopic, dus die en de reacties erop zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo is die van mij verwijderd terwijl normale reactie? En die van een ander niet met het origineel daarin verwerkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |