Ik moet Ruben echt niet, mar Djedi geeft zelf wel hele verkeerde signalen afquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?
We horen natuurlijk niet alles, maar het verklaart wel haar reactie.
Ruben?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef Ebinas het volgende:
Voor iedereen een potlood.
Nou ik kan wel vast raden wie eindigd met 15 stuks
Kortom: het praat, zuipt, rookt, ligt, huilt, lacht, doet hysterisch terwijl anderen managen, koken, schoonmaken en bouwenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uit
Was hij idd van plan om in december manager te wordenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
Jeff begon zich bij Maddy te voegen als "onder" manager.
Volgens mij is Isaac bezig voor de komende maand, doet hetzelfde
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH hahahah nog eentje dus.
Ik dacht aan Nadir
Oh echtquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was hij idd van plan om in december manager te worden
Als ze snachts knuffelen en handje vasthouden en overdag een droeftoeter smoelwerk opzet.. ja da's domquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet ze hem ook niet 24/7 opzoeken. Ze bemoeit zich amper tot niet met de rest in de loods, je ziet haar alleen met Ruben. Ze is hier zelf voor een heel groot deel schuld aan.
Nja als een potlood kwijt is kan hij geen gedichten meer schrijven hé.. hebben ze eigenlijk ook ene puntenslijper in de loods?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH hahahah nog eentje dus.
Ik dacht aan Nadir
ze had hem zelfs beloofd in A'dam te gaan wonen met hemquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?
We horen natuurlijk niet alles, maar het verklaart wel haar reactie.
Precies datquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kortom: het praat, zuipt, rookt, ligt, huilt, lacht, doet hysterisch terwijl anderen managen, koken, schoonmaken en bouwen
Dan moet hij wel genoeg stemmen krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was hij idd van plan om in december manager te worden
Omdat ze met hem vriendschappelijk omgaat?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik moet Ruben echt niet, mar Djedi geeft zelf wel hele verkeerde signalen af
Doe dan maar geen potlood voor Rubenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja als een potlood kwijt is kan hij geen gedichten meer schrijven hé.. hebben ze eigenlijk ook ene puntenslijper in de loods?
Nja ligt er ook aan wie nog meer zich op geven voor manager..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet hij wel genoeg stemmen krijgen
Uhuquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus zo kunnen we de volgende manager al te weten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |