Kan me wel voorstellen, dat gebrabbel van haar zou ik ook heel snel zat zijnquote:
Zelfkennis heeft ze dus niet en Martin maakt er weer gebruik vanquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Zondag na de cocktails blijft ze slapen.
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uitquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
Het hele probleem met Babbel is dat ze lult als Brugman
maar totaal niet luistert naar een ander
Geintje natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook stories
zij likte de posts
het kan niksquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uit
Die heeft 2 gezichten, degene die Ruben naar zich toetrekt en degene die hem afstoot. Een spel of gewoon dom?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
En overdag een uitgestreken smoelwerk... erg knap spel van Dzjeedie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan niks
het wil niks
en het doet niks![]()
![]()
Oh gezelligquote:
die meidquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Ebinas het volgende:
Waar is Alicia vraagt Leila.
Moirena: ik zit hier op de kamer en dan kom je mij vragen, ginnik
Ik hou het op gewoon dom, dat vriendje thuis loopt steeds verder van haar afquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft 2 gezichten, degene die Ruben naar zich toetrekt en degene die hem afstoot. Een spel of gewoon dom?
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Ebinas het volgende:
Waar is Alicia vraagt Leila.
Moirena: ik zit hier op de kamer en dan kom je mij vragen, ginnik
ow Spaquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:37 schreef spapaars het volgende:
Djedi valt weinig iets kwalijks te nemen, Ruben die haar eerder zijn zusje benoemde had toch meer gevoelens dan een gewone vriendschap, en daar kan zij niets aan doen, nou ja, even duidelijk maken dat er echt niets meer is dan vriendschap, en dat heeft ze dus gedaan.
Dan moet ze hem ook niet 24/7 opzoeken. Ze bemoeit zich amper tot niet met de rest in de loods, je ziet haar alleen met Ruben. Ze is hier zelf voor een heel groot deel schuld aan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:37 schreef spapaars het volgende:
Djedi valt weinig iets kwalijks te nemen, Ruben die haar eerder zijn zusje benoemde had toch meer gevoelens dan een gewone vriendschap, en daar kan zij niets aan doen, nou ja, even duidelijk maken dat er echt niets meer is dan vriendschap, en dat heeft ze dus gedaan.
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow Spa
jij onderschat dat meisje volkomen
ze zegt hem letterlijk dat hij beter naar huis kan gaan om voor zichzelf te kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |