Zal ze wel spijt van hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh,, gaat nooit wat worden,,,(afgelopen nacht 00:55h)
[ afbeelding ]
Welnee, nog een paar weken slijmen en ze is omquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ze wel spijt van hebben
En hem nu naar huis jagen
Maak je een compilatie van Mexx dan komt ze er alleen maar als stomme muts uitquote:
Met als hoogte punt de douche scene met de Viboquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maak je een compilatie van Mexx dan komt ze er alleen maar als stomme muts uit
Wachten tot hij weer toehapt i guess..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wat Mexx voor spelletje speelt met Martin opgeilen elke dag...
[ afbeelding ]
Wil je dat ik je naar het politiebureau breng voor stalking?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
gisteren was jerold met gerry onderwegs
Meer een stalker.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag na de cocktails blijft ze slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook storiesquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je dat ik je naar het politiebureau breng voor stalking?
Zulke mensen moeten er gewoon eens uit want dan moet ze maar eens in de kookclub gaan zitten of iets anders nuttigs doenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met als hoogte punt de douche scene met de Vibo
Lijkt er niet op, hoelang ze dit al volhoud dat paaien...quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ze wel spijt van hebben
En hem nu naar huis jagen
Houd nu eens op met dat off topic van jou.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook stories
zij likte de posts
Snap het overigens wel hoor als je het woord schrijftechnisch nooit tegenkomtquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens Wanda schrijf je het met 2 t’s en een n
Maak je niet zo druk, er zijn er wel meer die OT, spreek dan niet alleen Mario aanquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Houd nu eens op met dat off topic van jou.
En nee, hierop antwoord je beter niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |