Ik ben vast niet de enige die niet wil rewatchen, ik vind het allemaal behoorlijk traumatiserendquote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef Vicky het volgende:
Alle 3 gezien.. nu weer wachten. Ik haat het. Misschien ga ik wel helemaal opnieuw beginnen..
Geen last van gelukkigquote:Op woensdag 9 april 2025 15:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hadden jullie bij de derde aflevering ook geen ondertiteling?
Ik wel, geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:17 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hadden jullie bij de derde aflevering ook geen ondertiteling?
Ik probeer nu aan de voorkant een paar weken te wachten, zodat ik straks lekker kan doorkijken. Weet niet of me dat gaat lukken, wnt ik heb er zo'n zin in.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef Vicky het volgende:
Alle 3 gezien.. nu weer wachten. Ik haat het. Misschien ga ik wel helemaal opnieuw beginnen..
Zes seizoenen was echt niet nodig.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Wel weer leuk. Mooie twist dat June haar moeder vindt. Jammer dat het stopt na dit seizoen, het was toch 1 van de meest spraakmakende series van de afgelopen 6 jaar.
Nee, want dit is het Videoland topic. Als je wacht met kijken totdat de serie afgelopen is, kom dan hier niet.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:54 schreef V. het volgende:
Zou je plotpunten ALSJEBLIEFT tussen spoilertags willen zetten?
The Testaments. Zijn ze mee bezig.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Vond het niet erg. Ik vond alle seizoen wel relevant. Benieuwd of er nog een spin-off gaat komen, dacht dat hier spraken van was. Weet iemand dat?
Ik herkende haar niet eensquote:Op vrijdag 25 april 2025 00:33 schreef freaky40 het volgende:
'Janine', Madeline Brewer, speelt ook een rolletje in het nieuwe en laatste seizoen YOU op Netflix. Leuk om haar te zien zonder ooglapje.
Ja dan had ik het toch goed gezien!quote:Op vrijdag 25 april 2025 00:33 schreef freaky40 het volgende:
'Janine', Madeline Brewer, speelt ook een rolletje in het nieuwe en laatste seizoen YOU op Netflix. Leuk om haar te zien zonder ooglapje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |