dat mag tot vrijdag 5 uurquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan en mag nog net. Maar dan mag hij maandag pas weg, dat is te laat.
Die durf ik wel aanquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil er wel een wedje op leggen dat hij een hoog IQ heeft
stalker....hij woont daar en mirthe kan gewoon weglopen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Erik nog steeds met Mirthe samen...volhardende stalker die Erik.
Niemand? Waarom heeft Djedi het uitgemaakt?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe dit gesprek begonnen is
Desnoods met een zetjequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die poort is minder hoog dan die muur ... hij kan echt wel weg als ie wil
Stream 1 is Jeff en stream 2 is nu Erikquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie bij dit soort dingen ff aangeven welke stream? Zit ik na 2 reclames doorgeworsteld te hebben ineens bij Erik er Mirthe
Hier net andersomquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 1 is Jeff en stream 2 is nu Erik
Hier nu op allebei SL ik ga ff refreshen, gaat iets niet goedquote:
waar heb jij reclame ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie bij dit soort dingen ff aangeven welke stream? Zit ik na 2 reclames doorgeworsteld te hebben ineens bij Erik en Mirthe
SL klopt wel, beide streamsquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu op allebei SL ik ga ff refreshen, gaat iets niet goed
Ze willen wedden,echt iets voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen wedden,echt iets voor jou.
Pure chantage is het naar Djedi toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die poort is minder hoog dan die muur ... hij kan echt wel weg als ie wil
Never forget.quote:
Misschien draait ze de boel wel om aangezien het kind niet te pijlen valtquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
djedi
aan de andere kant wil ik dat je gaat omdat het ook beter is voor je
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |